مدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کند


رسانه کلیک – دیون ویزلر، مدیرعامل شرکت بزرگ اچ پی پس از چهار سال ریاست بر این کمپانی، قصد دارد تا در نوامبر آینده از سمت خود کناره گیری کند. اچ پی، کمپانی بزرگ سازنده رایانه های شخصی امروز رسما اعلام کرد که دیون ویزلر، مدیر اجرایی استرالیایی این شرکت بنا به دلایل شخصی، به […] نوشته مدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کند اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – دیون ویزلر، مدیرعامل شرکت بزرگ اچ پی پس از چهار سال ریاست بر این کمپانی، قصد دارد تا در نوامبر آینده از سمت خود کناره گیری کند.

مدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کندمدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کندمدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کندمدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کندمدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کندمدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کند

اچ پی، کمپانی بزرگ سازنده رایانه های شخصی امروز رسما اعلام کرد که دیون ویزلر، مدیر اجرایی استرالیایی این شرکت بنا به دلایل شخصی، به زودی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و جای خود را به انریکه لورس، رئیس کنونی بخش پرینت و تصویربرداری این شرکت خواهد داد. البته همکاری ویزلر و کمپانی HP پس از این کناره گیری به پایان نخواهد رسید. در واقع ویزلر، تا زمان برگزاری جلسه بعدی سالیانه سهامداران به فعالیت خود در هیئت مدیره اچ پی ادامه می دهد. وی طی یک بیانیه درباره احساس خود نسبت به شرکت اچ پی می گوید:

خدمت کردن به عنوان مدیر عامل شرکت اچ پی بزرگ ترین افتخار در زندگی حرفه ای و شغلی من بوده است. می خواهم همین جا از تمامی افراد حاضر در تیم اچ پی بخاطر حمایت هایی که تاکنون از من کرده اند، قدردانی کنم. من از صمیم قلب به تمامی چیزهایی که تاکنون به دست آورده ایم و به همان اندازه به مسیری که در آن قرار داریم، افتخار می کنم.

مدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کند

مدیر عامل اچ پی از سمت خود کناره گیری می کند

وی همچنین در رابطه با انریکه لوریس، جانشین آینده خود می گوید:

انریکه را به عنوان یک همکار بزرگ که همواره تصمیمات و رهبری اش در موفقیت شرکت و اجرای استراتژی هایمان نقش بسیار مهمی داشته، می شناسم. او یکی از باهوش ترین افرادی است که تاکنون دیده ام و با تمام وجود به قابلیت های او برای رهبری و الهام بخشی به آینده و رشد کمپانی بزرگ اچ پی، باور دارم.

همکاری ویزلر و اچ اپی در دوران سختی که این کمپانی و بازار رایانه پشت سر می گذاشت، آغاز شد. ویزلر در سال 2015 کار خود را با تقسیم کمپانی به دو بخش آغاز کرد. یک بخش مربوط به فروش رایانه و بخش دیگر مربوط به فروش سرورهای رایانه ای، فضای ذخیره سازی و خدمات بخش IT برای شرکت ها مختلف شد. انریکه لورس نیز که از 30 سال پیش به عنوان کارآموز وارد این شرکت شد، از سال 2015 سرپرستی بازار پرینترها را بر عهده دارد.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا