باید روحیه خدمتگزاری در راس امور مدیریتی قرار گیرد


باید روحیه خدمتگزاری در راس امور مدیریتی قرار گیرد

کرمانشا- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه باید روحیه خدمتگزاری در راس امور مدیریتی قرار گیرد، گفت: خدمت به مردم یک فرصت است و باید نهایت استفاده از آن را برد.

به گزارش ایرنا خبرنگار، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امام راحل بارها خواسته اند که وی را خدمتگزار به مردم خطاب کنند و همه مسوولان نظام جمهوری اسلامی باید به امام اقتدا کنند و خدمتگزاری به مردم را در سرلوحه امور قرار دهند.

آیت الله علما، به اهمیت اقتصاد در کشور اشاره کرد و افزود: مشخص است که حمایت مالی و معنوی حضرت خدیجه (س) در موفقیت پیامبر(ص) تاثیرگذار بود و هم اکنون باید در شرایط کنونی مدیران از عقل اقتصادی برای کشورداری استفاده کنند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: ایران اسلامی در این سالها با انواع مزاحمت ها و ترفندهای بیگانگان مواجه بوده ولی اکنون به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح هستیم.

به گفته آیت الله علما، این کشور به یاری خدا و دین مقدس اسلام و تدبیر رهبری به خوبی اداره شده است ولی باید از وابستگی به نفت رهایی یابیم و به مقوله تولید و اقتصاد بیش از گذشته اهمیت دهیم.

امام جمعه کرمانشاه از سلامت در حکومت به عنوان رمز موفقیت شهیدان رجایی و باهنر یاد کرد.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق