رتبه برتر بانوان معلم مازندرانی در پانزدهمین جشنواره تدریس


رتبه برتر بانوان معلم مازندرانی در پانزدهمین جشنواره تدریس

ساری - ایرنا - بانوان معلم استان مازندران توانستند در پانزدهمین دوره جشنواره تدریس آموزش متوسطه دوم در کردستان رتبه‌های برتر کشور را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره که هفته گذشته به میزبانی استان کردستان برگزار شد، "شهلا سلطانی" بانوی معلم تنکابنی استان مازندران در مرحله کشوری درجه بندی تدریس درس جامعه شناسی موفق به کسب رتبه نخست شد.

همچنین در محور تجارب برتر مدیران مدارس، "ربابه نعلبندیان" و "مرضیه شاهپوری" موفق به کسب رتبه اول و "شراره رادبوی" رتبه دوم و "معصومه اسفندیاری" رتبه سوم را به دست آوردند.

"سیما سیاری" و "الهام رضوانی" در بخش مقاله رتبه نخست را کسب کرده و همچنین در محور تجارب تدریس، "سارا علیزاده" رتبه اول و "علیا افضلی" رتبه سوم را کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: جشنواره تدریس آموزش متوسطه دوم هر ساله در یک رشته برگزار می شود که امسال قرعه به نام رشته جامعه شناسی خورد.

اسفندیار نظری با بیان اینکه این جشنواره برای معلمان مرد و زن است، افزود: امسال در بخش حضوری منتخب رشته جامعه شناسی 32 معلم در بخش استانی انتخاب شدند که خانم شهلا سلطانی تنها نماینده استان مازندران در جشنواره بود.

وی ادامه داد: در بخش های غیرحضوری که شامل حوزه مقالات، تجارت برتر، تجارب تدریس و دیگر موارد می شود، بیش از 10 معلم از استان به جشنواره معرفی شدند که حائز رتبه های برتر شدند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران همچنین افزود: دبیران مازندران از مجموع رتبه های کسب شده در محورهای مختلف بیشترین تعداد را دارا بودند به نحوی که مورد تشویق و تکریم معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش قرار گرفتند.

نظری کسب رتبه های برتر توسط بانوان معلم استان را نشان دهنده پویایی و بالندگی و برنامه محوری در استان دانستند و افزود: هدف از برگزاری جشنواره تدریس آشنایی دبیران با روشهای نوین تدریس و به اشتراک گذاری تجارب و در راستای ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان است.

گفتنی است که آموزش و پرورش مازندران دارای 38 هزار نیرو انسانی است که از این تعداد 24 هزار نفر معلم و باقی نیروهای اداری هستند.

همچنین گفتنی است که از مجموع معلمان آموزش و پرورش استان مازندران 51 درصد بانوان آموزگار و 49 درصد معلمان مرد تشکیل می دهند.

7335/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد