برگزاری مراسم درهای باز مساجد در نیوزیلند


برگزاری مراسم درهای باز مساجد در نیوزیلند

مراسم درهای باز مساجد همزمان با برگزاری هفته آگاهی اسلامی در نیوزیلند و در راستای تلاش‌ برای شکستن مرزها میان جوامع مختلف در این کشور، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «kelstongirls»، مراسم درهای باز مساجد همزمان با برگزاری هفته آگاهی اسلامی در نیوزیلند برگزار می شود.

رهبران اسلامی در نیوزیلند اعلام کردند که مراسم درهای باز مساجد در راستای تلاش ها برای شکستن مرزها میان جوامع مختلف در این کشور، تدارک دیده شده است.

هدف از برگزاری این مراسم از بین بردن تصورات غلط و نفرت علیه اسلام و مذهب در کشوری است که حدود چند ماه پیش شاهد حملات تروریستی به دو مسجد در شهر کریستچرچ بود.

رهبران اسلامی در مراسم درهای باز مساجد که امروز (شنبه، دوم شهریور) برگزار می شود،پذیرای همه افراد فارغ از دین و مذهب آنها هستند. همه کسانی که علاقه مند به یادگیری درباره اسلام هستند می توانند در این مراسم شرکت کرده و پرسش های خود را از رهبران اسلامی بپرسند.

در مراسم درهای باز مساجد بر زیبایی ها و صلح آمیز بودن دین اسلام تاکید می شود.

«افتخار محمد» در این باره گفت: فهم بهتر از یکدیگر می تواند به ایجاد جوامعی با انسجام قوی تر و جلوگیری از گسترش نفرت میان جوامع کمک کند.

این عضو رهبران اسلامی در نیوزیلند تصریح کرد: با برگزاری این برنامه ها می توان از وقوع اتفاقاتی مانند تیراندازی های کریستچرچ، جلوگیری کرد.

گفتنی است، هفته آگاهی اسلامی از سوی دولت نیوزلند و با همکاری فدراسیون موسسه های اسلامی نیوزلند در حال برگزاری است.

هدف از این برنامه یک هفته ای، گسترش محبت و شکیبایی در میان مردم و جوامع مختلف در نیوزیلند است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی