پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهران


پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهران

213 موتور سیکلت با پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری نامه رسان‌های استان تهران تحویل شد.

پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی این شرکت گفت: با پایان مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری نامه رسان‌های استان تهران، ۲۱۳ موتور سیکلت تحویل شد.
محمد سلگی با اشاره به اینکه روند توزیع و تحویل موتورسیکلت‌ها در چهار مرحله انجام می‌شود و دو هزار و ۱۵۰ موتورسیکلت توزیع خواهد شد، افزود: در مرحله نخست ۵۵۰ دستگاه، مرحله دوم و سوم هر کدام ۷۵۰ دستگاه و در مرحله چهارم ۱۰۰ دستگاه موتور تحویل همکاران بخش توزیع در سراسر کشور می‌شود.
وی فرایند توزیع را براساس اولویت مراجعه توزیع کنندگان به شعب بانک بیان کرد و گفت:: هر مرحله توزیع حدود دو هفته زمان می‌برد و در مجموع در دو ماه موتورسیکلت‌ها تحویل می‌شود.
مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت پست همچنین تصریح کرد: علاوه بر تهران، مرحله نخست توزیع استان‌های آذربایجان غربی، قزوین، البرز، خراسان رضوی و اصفهان نیز تا فردا به پایان می‌رسد.
سلگی یکی از موانعی که روند توزیع موتورسیکلت‌ها را با مشکل مواجه کرده است، معطلی در پلاک گذاری عنوان کرد و افزود: انطباق دهی نشانی‌های ثبت شده، روند پلاک گذاری را زمان بر می‌کند.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی و سایر حوزه‌ها، نوسازی ناوگان موتوری در زمان مقرر انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !