از افزایش رشته‌های علمی کاربردی در استان‌ها حمایت می‌کنیم


از افزایش رشته‌های علمی کاربردی در استان‌ها حمایت می‌کنیم

وزیر علوم با تاکید بر اینکه از افزایش رشته‌های علمی کاربردی در استان ها حمایت می کنیم بیان کرد: هدف دانشگاه های علمی کاربردی آموزش کسانی است که مشغول کار با هدف دستیابی به مهارت‌های علمی هستند.

منصور غلامی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برنامه وزارت علوم برای افزایش رشته‌های علمی کاربردی در کردستان اظهار کرد: از تمامی مراکز علمی کاربردی غیر وابسته به دستگاه های دولتی در تمامی استان ها و به ویژه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: این مراکز علمی کاربردی باید حداقل امکانات و نیازهایی را که برای شکل گیری دانشگاه لازم است فراهم کرده و برای حمایت به رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور ارائه دهند.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه از افزایش رشته های علمی کاربردی در استان ها حمایت می کنیم بیان کرد: هدف دانشگاه های علمی کاربردی آموزش کسانی است که مشغول کار با هدف دستیابی به مهارت های علمی هستند.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر این مهم به انحراف رفته بود و دانشگاه‌های علمی کاربردی به مکانی برای گرفتن مدرک و ارتقای شغل برای برخی کارمندان دولت تبدیل شده بود و این امر با هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی مغایرت داشت.

غلامی، دانشگاه علمی کاربردی را مکانی علمی، برای کاربرد کسانی که در صنعت و کشاورزی مشغول هستند دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی باید در راستای افزایش دانش این افراد موثر باشد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...