ارائه تسهیلات گمرک تهران به واحد‌های تولیدی


ایران اکونومیست- مدیرکل گمرک تهران به منظور کمک به واحد‌های تولیدی برای ترخیص به موقع و آسان کالا‌های مورد نیاز آن‌ها ، از هشت واحد تولیدی بازدید کرد.

ارائه تسهیلات گمرک تهران به واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گمرک؛ آقای ابوالفضل اکبرپور به منظور کمک به واحد‌های تولیدی برای ترخیص به موقع و آسان کالا‌های مورد نیاز آن‌ها به ویژه مواد اولیه خطوط تولید، از هشت واحد تولیدی شامل ایران خودرو، پاک، میهن، سیناژن، کوشش رادیاتور، نوشاب، شَکلّی و پاکسان بازدید کرد.
براساس این گزارش، مدیرکل گمرک تهران (شهریار) در جریان این بازدید‌ها ضمن آشنایی با فعالیت شرکت‌های تولیدی ذکر شده و گفتگو با مدیران آنها، به بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با امور گمرکی از جمله ترخیص کالا‌های وارده توسط این واحد‌ها پرداخت و آمادگی گمرک را برای ارائه تسهیلات لازم اعلام کرد.
این گزارش حاکی است، مدیران و مسئولان شرکت‌های یادشده نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود از کمک‌ها و تسهیلات ارائه شده توسط گمرک تهران قدردانی کردند.
گفتنی است؛ ​ گمرک جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست‌های دولت، اقدامات ویژه‌ای را برای رفع مشکلات ترخیص اقلام وارداتی به‌خصوص کالا‌های اساسی و مواد اولیه واحد‌های تولیدی انجام داده و با توجه به استقرار تعداد زیادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بزرگ در حومه شهر تهران، این تسهیلات می‌تواند به بهبود فعالیت آن‌ها کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج