تیراندازی مرگبار به دستفروش آبادانی و زن جوانش/ نیمه شب به خانه آنها حمله شد


حوادث رکنا: تیراندازی هولناک به زوج جوان در آبادان با مرگ مرد دستفروش پایان گرفت و یک سناریوی معمایی پیش روی ماموران قرار داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت یک بامداد چهارشنبه 30 مرداد امسال صدای شلیک تیراندازی در خیابان 113 ذوالفقاری کافی بود تا تیم پلیسی و امدادگران اورژانس برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

ماموران با حضور در محل تیراندازی با یک زن ومرد که داخل خانه‌شان هدف گلوله تفنگ کلاشینکف قرار گرفته بودند روبرو شدند، خیلی زود مرد جوان که از ناحیه پا و زن 36 ساله‌اش از ناحیه دست زخمی شده بودند به بیمارستانی در اهواز منتقل شدند اما مرد جوان به خاطر خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که قربانی این تیراندازی یک دست فروش بوده و هیچ وسیله با ارزشی داخل خانه‌اش نداشته و فرضیه تیراندازی برای سرقت از داخل خانه در این مرحله رد شد.

تیم پلیسی در ادامه خانواده زوج جوان را هدف تحقیق قرار دادند اما هیچ سرنخی به دست نیامد که پلیس احتمال می دهد که عاملان تیراندازی بخاطر یک اختلاف قبلی و برای ترساندن زوج جوان دست به این تیراندازی زده اند.

بنا بر این گزارش، تجسس‌های پلیسی برای دستگیری و افشای راز این تیراندازی مرگبار در دستور کار ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط