آگاهی ملت فلسطین از توطئه‌ها برای نابودی آرمان فلسطین


خالد البطش: ملت فلسطین از توطئه‌ها برای نابودی آرمان فلسطین آگاهی دارد و به آنها پاسخ می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، خالد عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسین در مصاحبه با تلویزیون المیادین گفت: شاهد تلاش‌هایی برای نابودی آرمان فلسطین و از بین بردن حق بازگشت آوارگان فلسطینی هستیم. این تلاش‌ها می‌تواند باعث انفجار در اوضاع شود. ملت فلسطین از این تلاش‌ها آگاهی دارد و در همه میدان ها، به آن پاسخ می‌دهد.
البطش افزود: ما به جوانان قهرمان در کرانه باختری و قدس اشغالی، درود می‌فرستیم. آوارگان فلسطینی، حق بازگشت را امانتی بر گردن خود می‌دانند که هرگز حاضر به دست کشیدن از آن نیستند. همه سرزمین فلسطین، متعلق به مسلمانان و عرب هاست و ما هرگز نخواهیم پذیرفت که سرزمین خود را با دیگران تقسیم کنیم. قدس متعلق به ماست و کسی نخواهد توانست آن را ببلعد. ملت فلسطین سازش و وطن جایگزین را نخواهد پذیرفت. اگر امت و سران عربی امروز در کنار ما قرار داشتند، هرگز توازن قدرت به سود دشمن تغییر نمی‌کرد. صهیونیست‌ها در سایه نبود ارتش‌ها و سران امت عربی، تلاش می‌کنند شرایط جدیدی را در قدس تحمیل کنند و به دنبال یهودی سازی مقدسات اسلامی و مسیحی هستند.
وی خاطر نشان کرد: اشغالگران سرنوشتی جز جهنم ندارند. اگر امت عربی از قدس و اسیران حمایت و هر نوع عادی سازی روابط با دشمن را متوقف می‌کرد، اشغالگران هرگز جرات نمی‌کردند این اقدامات را در قدس صورت دهند. امت را درگیر جنگ‌های قومیتی، طایفه‌ای و مذهبی کرده اند که نبرد‌های حاشیه‌ای است. دولت ترامپ می‌خواهد همه سران عرب را برای خدمت به اسرائیل به کار گیرد. می‌خواهند ملت فلسطین را وادار کنند تا با تحقیر، تسلیم شود. ما از قدس دفاع خواهیم کرد. عملیات در کرانه باختری ما را امیدوار می‌کند که مردم فلسطین بیدار هستند. ملت فلسطین به حق خود برای ایستادگی در برابر اشغالگران صهیونیست و بازگشت به سرزمین خود، پایبند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند