قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان رسید


قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان رسید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان در مراکز خرده فروشی خبر داد و گفت:این افزایش قیمت مقطعی است.

قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان رسید

گروه کشت وصنعت بازارنیوز: از افزایش قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان در مراکز خرده فروشی سطح شهر خبر داد و با بیان اینکه معمولا قیمت میوه تا قبل از آغاز ماه محرم با افزایش همراه است،گفت: قیمت شلیل و خیار نیز در هرکیلوگرم حدود ١٥ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت موز در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ١٤ هزارتومان است، افزود: مغازه داران باید با اعمال ٣٥ درصد سود این میوه را بفروش برسانند که چون رقم بالایی می شود اعضای ما از این سود صرفه نظر کرده و موز را کیلویی ١٧ هزارتومان عرضه می کنند.

کارگر گفت: بازگشت حجاج و برگزاری فشرده مراسم عروسی قبل از ماه محرم منجر به افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت شده است.

به گفته وی این افزایش نرخ ها مقطعی است و با آغاز محرم مجددا شاهد افت قیمت ها خواهیم بود و حتی در ایام محرم این میوه ها زیر قیمت واقعی عرضه می شوند چون تقاضا به شدت کاهش می یابد.

کارگر افزود: هم اکنون قیمت خیار گلخانه کیلویی ٢ تا ٤ هزارتومان، خیار رسمی ١٥٠٠ تا ٣٥٠٠ تومان، شلیل شبرنگ ٦ تا ١٠ هزارتومان، شلیل شبرنگ سیبی ٦ تا ١١ هزارتومان و شلیل انجیری ٤ تا ٨ هزارتومان است و این محصولات با ٣٥ درصد سود در مغازه های سطح شهر عرضه می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته