به گزارش افکارنیوز،

این روز‌ها در موسیقی ایران خطوط قرمز به سکو‌های پرتاب به آسمانِ آزادی تبدیل شده است. برخی خط قرمز‌ها از نظر هنرمندان به شوخی تبدیل شده و دیگر جدی گرفته نمی‌شوند. مثلا تک‌خوانی یک زن در کنسرت یک خواننده که فقط مدتی کوتاه او را در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها انداخت. این خواننده پس از تک‌خوانی زن در کنسرتش گفت: «امیدوارم مشکلی برای ما پیش نیاید.»

اخبار چهره ها _ البته که جای امیدواری هم بود؛ همین خواننده به تازگی کنسرت خود را بدون مشکل روی صحنه برده؛ نه تذکری که اعلام رسانه‌ای شود وجود داشت و نه برخوردی جدی!

مهدی یراحی هم پس از اینکه مدتی به دلیل انتشار موزیک ویدئوی بدون مجوز، ممنوع الفعالیت بود؛ به راحتی روی صحنه آمد. البته در پایان کنسرت او ، مجدد همان قطعه اجرا شد! روی پیراهن تمامی اعضای کنسرت یراحی مشت گره خورده بود که این هم به نوعی نشانه اعتراض بود.

اللهیاری پس از این اتفاق اعلام کرد که یراحی تا بررسی دقیق رویداد نمی‌تواند کنسرتی برگزار کند؛ با این حال به تازگی کنسرت مهدی یراحی برگزار شد و وی هم توانست بدون مشکل به فعالیت هایش ادامه دهد.

علاوه بر این‌ها در بخش کیفیت آثار موسیقیایی نیز نظارت چندانی وجود ندارد و به نظر می‌رسد وزارت ارشاد سیاستی به دور از حاشیه و تنش با هنرمندان را پیش گرفته است.

حالا در جدیدترین اتفاق، حرکات موزون یک خانم بازیگر در کنسرت سالار عقیلی خبرساز شده است. برخی رسانه ها نام این فرد را فرزانه کابلی ذکر کرده اند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز فعلاً واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

پیگیری خبرنگار ما درباره اتفاق اخیر مانند دیگر پیگیری‌ها، راه به جایی نبرد. حال باید منتظر ماند و دید این اتفاق مانند دیگر رویداد‌ها در سکوت خبری وزارت ارشاد فراموش می‌شود یا خیر.