برنامه های هفته دولت در سیستان و بلوچستان با ادای احترام به شهدا آغاز شد


برنامه های هفته دولت در سیستان و بلوچستان با ادای احترام به شهدا آغاز شد

زاهدان - ایرنا - ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در سیستان و بلوچستان امروز /شنبه/ با ادای احترام استاندار، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و هیات همراه و مدیران کل این استان و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدا بهشت مصطفی زاهدان آغاز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان و سایر شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۸۲۳ پروژه در هفته دولت با اعتبار ۴۳۵ میلیارد تومان در این استان افتتاح خواهد شد.

احمد علی موهبتی بیان کرد: مجموع پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته به نسبت سال قبل از رشد ۲۵ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۳۸ پروژه در هفته دولت در سیستان و بلوچستان با تامین اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر چند این خدمات در شان مردم سیستان و بلوچستان نیست اما همه مدیران این استان شبانه روز تلاش می‌کنند تا به آنچه لایق مردم این منطقه است دست یابند.

وی گفت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه امنیت، اقتصاد، بهداشت و سایر حوزه‌هاست که این امر نیاز به توجه جدی و بیشتری دارد.

موهبتی افزود: مدیران که در سیستان و بلوچستان خدمت می‌کنند به نوعی ایثارگران و فداکارانی هستند که اگر به درستی به مردم خدمت کنند می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند.

وی بیان کرد: در مقطعی از تاریخ، ایران اسلامی مورد هجوم بیگانگان قرار گرفت و مردم همیشه در صحنه با فدا کردن جان‌شان به عنوان بالاترین سرمایه در مقابل دشمن ایستادگی و از خاک میهن و دستاوردهای انقلاب دفاع کردند و امروز نیز کشور نیاز به تلاش و کوشش دارد و برای پیشرفت و رسیدن به آن باید از جان و مال خود گذشت.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟