جامعه نیازمند تعامل و گفت و گو بین مردم و مسولان است


جامعه نیازمند تعامل و گفت و گو بین مردم و مسولان است

ساری_ ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت:در شرایط حساس کنونی به خصوص انتخابات نیاز به گفت و گو بین مردم و مسئولان داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین حسن نژاد عصر روز شنبه در گردهمایی معتمدین گروههای سیاسی،اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و سمن‌های مازندران در ساری افزود: با گفت و گو بین مسولان و مردم سوتفاهم ها برطرف می شود و تعامل وتحمل دوجانبه گسترش خواهد یافت.

وی اضافه کرد : همه ما باید گفت و گو و تعامل وتحمل در جامعه را افزایش دهیم و این تعامل و گفت و گو و سعه صدر مشارکت مردم را در انتخابات به دنبال خواهد داشت.

حسن نژاد خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات پیش زمینه انتخاب نمایندگان شایسته برای مجلس است.

وی اضافه کرد: همه ما باید زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم و این مشارکت سرنوشت ملت و نظام را رقم خواهد زد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران نیز در این نشست حضور گسترده در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و خواهان ایجاد بستر برای حضور گسترده مردم در این رویداد سیاسی شد.

حجت‌الاسلام انتظاری افزود: تریبون نمازجمعه نیز وظیفه دارند مردم را همانند گذشته برای حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان نظام به خصوص آمریکا را مایوس می کند.

در این نشست تعدادی از معتمدین گروههای سیاسی،اقتصادی و فرهنگی و سمن ها در مازندران دیدگاههای خود را در مورد انتخابات و دغدغه مشارکت گسترده بیان کردند.

این نشست با حضور رییس ستاد انتخابات کشور در ساری برگزار شد.

۶۹۸۲/۱۸۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس