چند پروژه صنعتی در بیجار به بهره‌برداری رسید


چند پروژه صنعتی در بیجار به بهره‌برداری رسید

سنندج - ایرنا - همزمان با آغاز هفته دولت، چند پروژه صنعتی در شهرک صنعتی منطقه تخت شهرستان بیجار با حضور مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید.

پروژه صنعتی تولید خرپای فولادی، تولید گرانول از لاستیک و تولید بست فلزی با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و اشتغالزایی حدود ۱۸ نفر روز شنبه در بیجار به مرحله بهره برداری رسید.

پروژه های تولید خرپا فولادی با ۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار نفر، پروژه تولید گرانول از لاستیک ضایعاتی با اعتباری بیش از پنج میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و اشتغالزای چهار نفر و پروژه تولید، بست فلزی (قطعات خودرو) با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال و اشتغال چهار نفر و نیز حمایت مالی از پروژه تولید یونولیت با اعتباری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲ نفر از جمله طرح افتتاح شده بیجار در نخستین روز از هفته دولت است.

هفته دولت امسال ۲۶ طرح در قالب ۴۰ پروژه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در حوزه های اقتصادی و عمرانی و گاز کشی و خیابان کشی و تک خوانی برق و برقرسانی به واحدهای صنعتی و روستاها و یک باب مدرسه و جابجایی روستای قورت دره در شهرستان بیجار به بهره برداری می‌رسد.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار با پنج شهر در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

۹۹۴۳/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی