نمایشگاه عکس با موضوع حراست از مرزها در مشهد افتتاح شد


نمایشگاه عکس با موضوع حراست از مرزها در مشهد افتتاح شد

مشهد- ایرنا- نمایشگاه عکس گروهی با موضوع مرزبانی و حراست از مرزها با عنوان نگاه بانان خورشید روز شنبه طی مراسمی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این مراسم گفت: در این نمایشگاه استقرار مرزبانان در طول ۸۳۵.۵ کیلومتر از مرزهای این استان به تصویر کشیده شده و امیدوارم الگوی برگزاری چنین نمایشگاهی در کل کشور باشد.
سردار ماشاء الله جان نثار افزود: در این نمایشگاه بخشی از ماموریت ها و وظایف مرزبانی نظیر مبارزه با ورود مواد مخدر، جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق و دستگیری متجاوزان مرزی مستندسازی شده است.
وی اظهار داشت: مرزبانی از فعالیت های شبانه روزی است و مرزداران با چشمان بیدار از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای سرزمین خورشید نگهبانی و حراست می کنند و به لطف خدا امنیت پایداری را در مرزها شاهد هستیم.
معاون فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه مرزها نماد حاکمیت ملی یک کشور محسوب می شوند گفت: حساسیت یک کشور به حفاظت از مرزها و نگهبانی از آن هاست و در این راستا مرزبانی تمام همت خود را بکار می گیرد.
سروان مجتبی بیهقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور همسایه دارای مرز مشترک است افزود: حفاظت از این مرز گسترده بر عهده مرزبانان است.
وی ابراز امیدواری کرد برپایی این نمایشگاه، فصل جدید همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با هنرمندان را به همراه داشته باشد.
نمایشگاه عکس نگاه‌ بانان خورشید تا هفتم شهریور ماه در ساختمان نگارخانه شهر واقع در عرصه میدان شهدای مشهد دایر است.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا