دبیرخانه دائمی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور در ارومیه آغاز به‌کار کرد


دبیرخانه دائمی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور در ارومیه آغاز به‌کار کرد

با حضور معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان، استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیرخانه دائمی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور در ارومیه آغاز بکارکرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در آغاز همایش ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور در ارومیه، محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه واگذاری امور به جوانان باید در اولویت برنامه‌های مدیران باشد، گفت: دولت و مدیران باید جوانان و تشکل‌ها را حمایت و آنها را در بطن کارها قراردهند ضمن اینکه تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نباید تنها کار داوطلبانه انجام دهند و باید در بخش‌های مختلف جامعه به کار گرفته شوند.

وی ادامه داد: توانمندی جوانان باعث ایجاد تحول در استان‌ها و به تبع آن تحول در کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با هدف رشد کارآفرینی و حضور جوانان در عرصه کسب و کار برگزار شد، ابراز امیدواری کرد تا جوانان در این عرصه رشد کنند و با سپردن پست‌های مدیریتی به آنان، تحول مورد انتظار ایجاد شود.

در پایان این همایش ملی، دبیرخانه دائمی کارآفرینی اجتماعی جوانان کشور با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و دبیر اجرایی همایش در ارومیه افتتاح شد.

46

کد خبر 1292596

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر