بهره‌برداری و اجرای 63 پروژه عمرانی در دشتی آغاز شد


بهره‌برداری و اجرای 63 پروژه عمرانی در دشتی آغاز شد

بوشهر- ایرنا- به مناسبت هفته دولت امسال 63 پروژه عمرانی با اعتبار 260 میلیارد و 431 میلیون تومان در شهرستان دشتی استان بوشهر بهره‌بردرای و اجرایی خواهد شد.

فرماندار دشتی روز شنبه در نشست با خبرنگاران ومسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات انجام شده دستگاه‌های اجرایی و دولتی به مردم و تعامل هرچه بهتر با شهروندان است.

عبدالله نادری افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو الگو، اسوه و نمونه خدمتگزاران صدیق و مردمی در نظام جمهوری اسلامی هستند و مسئولان اجرایی و فرهنگی باید در این هفته همه ابعاد زندگانی و اجتماعی این شیهدان گرانقدر را برای جوانان و نسل امروز انقلاب تبیین و معرفی کنند.

وی افزود: امسال ۶۳ پروژه عمرانی در زمینه عمران شهری و روستایی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، آبرسانی روستایی و شهری، توسعه کشاورزی و آبیاری نوین و گلخانه ها، اصلاح و گسترش شبکه برق رسانی در شهرها و روستاها، گاز رسانی به روستاها، توسعه شبکههای مخابرات و اینترنت در شهرها و روستاها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تولیدی در دشتی افتتاح یا اجرایی می‌شود.

فرماندار دشتی ادامه داد: از این شمار ۴۸ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۹۱۸ میلیون تومان بهره‌برداری و ۱۵ طرح با ۲۰۴ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

نادری اضافه کرد: تعداد پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال افتتاح یا اجرایی می‌شود نسبت به سال گذشته که ۳۵ میلیارد تومان بود بیش از هفت برابر رشد داشته است.

فرماندار دشتی افزود: امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن وظیفه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها بسیار سنگین و مهمتر شده است و باید در این هفته خدمات و دستاوردهای نظام را با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های نوین به اطلاع مردم رساند.

نادری تاکید کرد: آمریکا و دشمنان قسم خورده ما علاوه بر جنگ اقتصادی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را برای ناامید کردن جوانان در دستور کار دارند و سعی می‌کنند خدمات دولت و نظام را کمرنگ و جوانان را از آینده ناامید کنند.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری و اجتماعی نیز در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار دشتی ادامه داد: در این هفته برنامه مهم فرهنگی و اجتماعی شامل تجلیل از کارمندان نمونه، قاریان ممتاز، نشست هم‌اندیشی با انجمن‌های ادبی، هنری و فرهنگی دشتی، رونمایی از کتاب نویسندگان شهرستان، برگزاری میز خدمات و ملاقات عمومی مسئولان اجرایی با مردم در نقاط مختلف شهرستان، تجلیل از خانواده معظم شهدا و دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

شهرستان دشتی با ۹۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول