جولان دو تابعیتی ها در گلوگاه حساس اقتصادی/ جوزف در وزارت نفت چه می کند؟


جولان دو تابعیتی ها در گلوگاه حساس اقتصادی/ جوزف در وزارت نفت چه می کند؟

جوزف با نفوذ در بدنه امور بین الملل و ارتباط قوی با همکاران در سایر معاونت ها دسترسی کامل به میزان صادرات ، خریداران ، موجودی مخازن و... داشت که پس از انتقال اداره گاز خوراک از مدیریت امور بین الملل به مدیریت سرمایه گذاری و کسب و کار این ارتباط کماکان حفظ شده و روزانه این اطلاعات را دریافت می نماید .

صراط:

جوزف صمدی فردی که سابقاً کارمند HSE در منطقه ویژه عسلویه بود با ارتباطاتی به مدیریت امور بین الملل منتقل و با جلب نظر مهناز برقی(رییس بازاریابی گاز خوراک) به طرق مختلف پله های ترقی را به سرعت طی نمود تا جایی که در اواخر سال ۹۷ علی اکبر نظری (رییس بازاریابی و عملیات گاز خوراک ) ناچار شد تا جوزف صمدی را به عنوان رییس عملیات گار خوراک منصوب نماید.

به گزارش پایگاه خبری صراط، جوزف با نفوذ در بدنه امور بین الملل و ارتباط قوی با همکاران در سایر معاونت ها دسترسی کامل به میزان صادرات ، خریداران ، موجودی مخازن و .... داشت که پس از انتقال اداره گاز خوراک از مدیریت امور بین الملل به مدیریت سرمایه گذاری و کسب و کار این ارتباط کماکان حفظ شده و روزانه این اطلاعات را دریافت می نماید .

هنوز مشخص نیست به چه علت فردی دوتابعیتی باید در سمت حساس رییس عملیات گاز خوراک قرار گیرد که ار میزان خوراک تحویلی به خریداران و اطلاعات کامل پروژه های در حال اجرا در کشور مطلع باشد؟!

پروژه های مهمی که به عنوان جایگزین قرارداد ننگین کرسنت جهت جمع آوری و شیرین سازی گاز های ترش برای جلوگیری از فلر شدن آنها در حال اجرا می باشد.

در همین راستا به نظر می رسد به کار گیری افراد دو تابعیتی با چراغ سبز فردی به نام تالین منصوریان که مدیر سرمایه گذاری و کسب کار صنعت نفت است صورت می پذیرد .

گفتنی است جوزف صمدی دارای پدری ایرانی اهل ملایر و مادری فیلیپینی است که دوره جوانی و دانشجویی را در فیلیپین گذرانده و بعد از طی دوره هایی خاص در دانشگاه در فیلیپین به استخدام سفارت ایران در فیلیپین درآمده و مسولیت جمع آوری اطلاعات از اتباع ایرانی را بر عهده داشته است .

جولان دو تابعیتی ها در گلوگاه حساس اقتصادی/ جوزف در وزارت نفت چه می کند؟

هنوز مشخص نیست نقش نهادهای نظارتی در پیگیری و نظارت بر امور دوتابعیتی ها در جایچاههای حساس وزارت نفت چه خواهد بود؟

این موضوع از دو حال خارج نیست . یا مسئولین شرکت ملی نفت و وزیر نفت از اوضاع با خبرند که باید پاسخگوی این اتفاقات باشند و یا از این موضوعات خبر ندارند که در اینصورت به مدیریت آنها باید شک کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس