حضور مسئولان در مساجد؛ از دستاوردهای نظام/رسیدگی فرماندار تهران به مشکلات اهالی مسجد قدس


حضور مسئولان در مساجد؛ از دستاوردهای نظام/رسیدگی فرماندار تهران به مشکلات اهالی مسجد قدس

حجت‌‌الاسلام اوسطی با اشاره‌به حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف در مساجد به عنوان یکی از دستاوردهای نظام جهموری اسلامی، گفت: در این راستا مسجد قدس در منطقه 13 امشب میزبان فرماندار تهران و شهردار این منطقه برای بررسی مشکلات مردم است.

حجت‌ الاسلام «حسین اوسطی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره پاسخگویی مستمر مسئولان به مردم در حوزه های مختلف، اظهار کرد: مسجد بهترین پایگاه برای این پاسخگویی است که به برکت انقلاب اسلامی این مهم تحقق یافته و همه روزه شاهد حضور برخی از مسئولان در این خانه های خدا هستیم.

امام جماعت مسجد قدس (واقع در تهران، خیابان پیروزی) تصریح کرد: حضور مسئولان دستگاه های مختلف کشور در مساجد از دستاوردهای نظام جهموری اسلامی است که زمینه پیوند بیشتر مردم با آنان را فراهم کرده، البته گاهی این حضور کمرنگ می شود و مردم از این موضوع گلایه دارند که برخی از مدیران کشور صرفا در ایام نزدیک به انتخابات در مساجد حضور می یابند.

وی افزود: حضور مسئولان کشوری در رده های مختلف در مساجد باید جزء وظایف و میثاق نامه آنان با ملت باشد به طوری که انجام این کار را جزو وظایف ذاتی خود بدانند و تحت هیچ شرایطی نتوانند از انجام آن شانه خالی کنند.

اوسطی تاکید کرد: مسجد قدس که جزو مساجد فعال در دوران مبارزه علیه طاغوت و همچنین در مراحل مختلف انقلاب اسلامی بوده است، توانسته زمینه حضور مسئولان مختلف را در این خانه خدا فراهم کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، عیسی فرهادی، فرماندار تهران و مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 تهران، امشب (شنبه، دوم شهریورماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قدس پاسخگویی سوالات شهروندان این منطقه در حوزه های مختلف هستند.

امام جماعت مسجد قدس خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه 13 می توانند امشب با حضور در مسجد قدس سوالات خود در حوزه های مختلف را با نمایندگان در مجلس و دستگاه های شهری در میان بگذارند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق