هیچ پروژه‌ای پیش از آماده شدن افتتاح یا کلنگ‌زنی نخواهد شد


هیچ پروژه‌ای پیش از آماده شدن افتتاح یا کلنگ‌زنی نخواهد شد

استاندار بوشهر ضمن تبریک هفته دولت گفت: هیچ پروژه ای پیش از آماده شدن، افتتاح یا کلنگ‌زنی نخواهد شد، گفت: در مجموع کلنگ‌زنی و افتتاح حدود 60 میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیر برنامه ریزی شده که برخی از پروژه‌ها طی روزهای آینده آماده افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دیّر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری حدود 800 میلیارد تومان پروژه افتتاحیه در سطح مناطق مختلف استان و حدود یک هزار و 550 میلیارد تومان پروژه که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: در زمان حاضر بخشی از پروژه‌ها افتتاح نمی‌شود، برای نمونه 500 واحد در حوزه کمیته امداد که برای احداث این ساختمان‌ها کمک شده است و در فرصتی دیگر انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به تراکم کاری بخشی از پروژه های مربوط به حوزه ورزش را در هفته تربیت بدنی و همچنین بخشی از پروژه‌های تولیدی و اقتصادی بعد از هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

گراوند بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در مسیر شهدا و در جهت خشنودی روح شهدا و امام شهدا حرکت کرده و با یک برنامه‌ریزی مدون توسعه استان را پیش بگیریم.

وی تصریح کرد: در نخستین روز از هفته دولت سال جاری تعداد پنج پروژه در شهرستان دیّر کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای پیش از آماده شدن، افتتاح یا کلنگ زنی نخواهد شد، گفت: در مجموع کلنگ‌زنی و افتتاح حدود 60 میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیّر برنامه ریزی شده که برخی از پروژه ها طی روزهای آینده آماده افتتاح خواهند شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان