دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندروید


مجله آنلاین موبنا – ابتدا طرز کار دو اپلیکیشن او را توضیح خواهیم داد ولی در ادامه اپ هایی را معرفی میکنیم که هر یک با یک ویژگی خاص میتوانند دستگاه شما را به یک گجت جاسوسی جالب تبدیل کنند! Secret Video Recorder اپلیکیشن Secret Video Recorder در پس زمینه عمل ضبط ویدیو را انجام میدهد، بنابراین شما میتوانید به کار عادی خود ادامه دهید و هیچکس هم...

مجله آنلاین موبنا – ابتدا طرز کار دو اپلیکیشن او را توضیح خواهیم داد ولی در ادامه اپ هایی را معرفی میکنیم که هر یک با یک ویژگی خاص میتوانند دستگاه شما را به یک گجت جاسوسی جالب تبدیل کنند!

Secret Video Recorder

اپلیکیشن Secret Video Recorder در پس زمینه عمل ضبط ویدیو را انجام میدهد، بنابراین شما میتوانید به کار عادی خود ادامه دهید و هیچکس هم متوجه نشود که شما در حال ضبط ویدیو هستید. در نسخه رایگان این اپ، میتوانید تعداد نامحدودی ویدیو ضبط کنید و اینکار هم هیچ محدودیت زمانی ای نخواهد داشت. Secret Video Recorder یک دوربین جاسوسی برای ضبط ویدیو های حرفه ایست و بهترین اپلیکیشنی است که میتوانید در سیستم عامل اندروید پیدا کنید. در ادامه نحوه کار با این اپ را آموزش خواهیم داد.

قدم اول: اول از همه، باید این اپلیکیشن جالب را از لینک مستقیم زیر دانلود کرده و آن را نصب کنید.

دانلود مستقیم Secret Video Recorder

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدصفحه اصلی اپلیکیشن

قدم دوم: بعد از دانلود و نصب اپ، آن را باز کنید تا با صفحه اصلی برنامه روبرو شوید.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدبخش ضبط زمانبندی شده

قدم سوم: حالا باید ضبط ویدیو را زمانبندی کنید، با اینکار میتوانید زمان دقیق شروع ضبط ویدیو را تعیین کنید تا برنامه بدون نیاز به کاربر به طور خودکار شروع به ضبط ویدیو کند.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدرمزگذاری اپلیکیشن

قدم چهارم: حالا میتوانید برای اپ رمزی تعیین کنید، تا کسی نتواند آن را باز کند و زمانبندی شما را تغییر دهد.

این نحوه کار با اپلیکیشن اول بود، اپلیکیشنی که از نظر امنیتی یک سر و گردن از اپ های دیگر این لیست بالاتر است.

Background Video Recorder

Background Video Recorder یک اپ دوربین است که کمک میکند تا در پس زمینه ویدیو ضبط کنید و همچنین امکان فعال سازی یا غیر فعال کردن صدای شاتر و پیش نمایش دوربین را نیز به شما میدهد. از جمله ویژگی های کارآمد این اپ ضبط ویدیو حتی با خاموش کردن صفحه، ضبط ویدیو در زمان معین، استفاده آسان و فعالسازی با یک کلید و پشتیبانی از چند زبان هستند. در ادامه نحوه کار با این اپ را آموزش خواهیم داد.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدBackground Video Recorder

قدم اول: اول از همه اپلیکیشن Quick Video Recorder را از لینک مستقیم زیر دانلود کرده و در اسمارت فون خود نصب کنید.

دانلود مستقیم Quick Video Recorder

قدم دوم: بعد از نصب برنامه، آن را باز کنید و سپس شرایط و قوانین برنامه را قبول کنید. برای اینکار به سادگی روی دکمه “Accept” کلیک کنید.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدقبول شرایط و ضوابط اپلیکیشن

قدم سوم: حالا باید به بخش تنظیمات بروید و موارد آن را طوری تغییر دهید تا اپ کاری که شما میخواهید را انجام دهد.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدبخش تنظیمات

قدم چهارم: حالا به بخش “Costume notification” بروید. در این بخش میتوانید همه تنظیمات مورد نیاز مثل Notification Bar Title، Bar content و یا Notification preview را تغییر دهید.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدتغییر تنظیمات ضبط ویدیو

قدم پنجم: حالا به صفحه اصلی برنامه بازگردید و دکمه ضبط رو لمس کنید. حالا باید به برنامه اجازه دهید تا صدا را هم در کنار ویدیو ضبط کند.

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویداجازه به دستگاه برای ضبط مخفیانه ویدیو

کار تمام است! حالا دیگر ویدیو ها در پس زمینه ضبط میشوند. این اپ آپشن های شخصی سازی بسیار زیادی در اختیارتان میگذارد که با آن میتوانید کاری کنید تا کوچکترین ردی از ضبط ویدیو در دستگاه اندرویدیتان پیدا نباشد.

iRocorder

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدiRocorder

یکی دیگر از محبوب ترین اپ هایی که کاربران را قادر میسازد تا در پس زمینه و به صورت مخفیانه به ضبط ویدیو بپردازد، iRecorder نام دارد. یکی از ویژگی های جالب این برنامه این است که این اپ حتی با قفل شدن گوشی هم میتواند به ضبط ویدیو ادامه دهد. از دیگر ویژگی های این اپ کارآمد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ضبط ویدیو با دوربین جلو و عقب پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا امکان ویرایش ویدیو های ضبط شده امکان تغییر آیکون اپلیکیشن فعال سازی یا غیرفعال سازی پیش نمایش ویدیو خاموش یا روشن کردن صدای شاتر پشتیبانی از تراز سفیدی خودکار با چندین آپشن پیشرفته دیگر بک آپ در سرویس گوگل درایو طراحی زیبا و دلنواز امکان تغییر رزولیشن ویدیو

این اپلیکیشن 4 مگابایتی تا کنون بیش از 500 هزار بار از گوگل پلی دانلود شده و انتظار میرود با امکانات فراوانی که دارد، به تعداد دانلود بسیار بیشتری هم برسد. برای دانلود مستقیم این اپ میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم iRecorder

Hidden Screen Recorder

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدHidden Screen Recorder

همانطور که از نام این اپ پیداست، Hidden Screen Recorder هم یکی دیگر از اپ های ضبط ویدیو در پس زمینه است که در حال حاضر برای کاربران اندرویدی سراسر جهان منتشر شده است. یکی از ویژگی های جالب این اپ این است که میتواند بدون روت گوشی، در پس زمینه به ضبط ویدیو بپردازد. در کنار آن، Hidden Screen Recorder امکان تعامل با کاربر با یک لمس را فراهم کرده تا کاربر در سریعترین زمان ممکن ضبط ویدیو را شروع یا متوقف کند.

ویژگی های Hidden Screen Recorder:

رابط کاربری زیبا و چشم نواز ضبط ویدیو بدون صدا ضبط ویدیو در رزولیشن تمام صفحه امکان شخصی سازی تنظیمات هشدار هنگام کم بودن حافظه ضبط ویدیو بدون محدودیت زمانی

اپلیکیشن Hidden Screen Recorder میتواند یک اپ کارآمد در مواقع نیاز به ضبط ویدیو بدون صدا و رد باشد. این اپ تاکنون بیش از 500 هزار بار دانلود شده و 4 مگابایت حجم دارد. برای دانلود جدیدترین نسخه از این اپ کارآمد میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Hidden Screen Recorder

Surveillance Monitoring _ TrackView

دانلود 5 برنامه برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه اندرویدSurveillance Monitoring _ TrackView

شیوه کار این اپلیکیشن کمی با بقیه فرق دارد. اگر به دنبال یک اپ اندرویدی هستید که بتواند اسمارت فون شما را به یک دوربین IP متصل با مکان یاب GPS تبدیل کند، توصیه میکنیم حتما Surveillance Monitoring _ TrackView را امتحان کنید. این اپ ویژگی های کارآمد زیادی برای کنترل فرزندان و امنیت خانه دارد. این اپ شامل ویژگی هایی مثل امکان یافتن مکان افراد خانواده، دوربین IP، ویژگی های تشخیص موقعیت، امکان ضبط ویدیو و صدا به صورت خودکار با کنترل از راه دور و … میشود.

این اپ هم قادر به ضبط ویدیو به صورت مخفیانه و در پس زمینه گوشی است. TrackView تا کنون بیش از 3 میلیون بار دانلود شده و توانسته امتیاز 4.1 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. برای دانلود این اپ بسیار کارآمد میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود مستقیم Surveillance Monitoring _ TrackView

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، گاهی ضبط ویدیو میتواند به معنای نقض حریم شخصی افراد تلقی شود ولی گاهی هم بسیار لازم و حیاتی است. در این مقاله سعی داشتیم 5 اپ برتر برای ضبط ویدیو به صورت مخفیانه را معرفی کنیم. این پنج اپ در عین سادگی، قابلیت های زیادی دارند که گاهی بسیار کارآمد هستند. اگر شما هم برنامه ای سراغ دارید که میتواند گزینه خوبی برای ضبط ویدیو مخفیانه باشد، میتوانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی