اولین دوره مدرسی غواصی در جزیره کیش در حال برگزاری است 


 اولین دوره مدرسی غواصی در جزیره کیش در حال برگزاری است 

اولین دوره مدرسی غواصی با حضور مربیان غواصی و مدرسان فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به میزبانی موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش در حال برگزاری است. در این دوره در دو مرحله تک ستاره و دو...

اولین دوره مدرسی غواصی با حضور مربیان غواصی و مدرسان فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به میزبانی موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش در حال برگزاری است.

در این دوره در دو مرحله تک ستاره و دو ستاره غواصی به مدرسی امیرحسین فروغ و کمک مدرسی فرشته وافری و مدرسی غنچه گل بافیان و کمک مدرسی مهناز کریمی و بابک خرسند مدرسان فدراسیون نجات غریق و غواصی ج.ا.ا و مرحله دو ستاره غواصی به مدرسی امیرحسین فروغ و کمک مدرسی فرشته وافری تا تاریخ ۸ شهریور ماه در دو بخش عملی و نظری در پایگاه تخصصی غواصی و کلاس آموزشی اداره امور دریایی ادامه خواهد داشت.

جزیره کیش با توجه به ظرفیتها خدماتی،ورزشی، اقامتی ،موقیعت جغرافیایی و سواحل مرجانی به عنوان یکی از پایگاههای غواصی کشور و منطقه مطرح و مورد توجه قرار داد.

این جزیره مرجانی ماه گذشته شاهد برگزاری موفق مسابقات بین المللی غواصی نظامی ۲۰۱۹ به عنوان یک رویداد جهانی بود. کارشناسان، و مسئولان هیات های داخلی و خارجی شرکت کننده در این مسابقات کیفیت برگزاری این مسابقات خوب ارزیابی کردند و از میزبان جزیره تقدیر کردند.

مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری چهارمین دوره مسابقات غواصی نظامی در کیش بازتابی گسترده و رضایت بخش داشته است.

غلامحسین مظفری ادامه بر میزبانی مجدد این مسابقات در جزیره زیبای کیش تاکید و برای برگزاری مسابقات در دوره های آینده و میزبانی کشورهای مختلف اعلام آمادگی کرد .

چهارمین دوره مسابقات بین المللی غواصی نظامی با حضور کشورهایی از چهار قاره جهان و به میزبانی نیروی دریایی ارتش از سیزدهم تا بیست و سوم مرداد در جزیره کیش برگزار شد، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام سوم را کسب کرد.

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی