سامانه مهار 125 آتش‌نشانی کاشان راه‌اندازی شد


سامانه مهار 125 آتش‌نشانی کاشان راه‌اندازی شد

محمدمسعود چایچی روز شنبه در این زمینه گفت: در راستای تحول، توسعه و به‌روز رسانی خدمات سازمان از جمله فرماندهی عملیات و مدیریت ایستگاه‌های عملیاتی و فعالیت‌های اجرایی در حوزه خدمات ایمنی، این سامانه نرم‌افزاری مدیریت عملیات، آموزش و پیشگیری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: یکی از امکانات این سامانه در فاز اول، تجمیع سرویس‌های موجود شامل ضبط مکالمات و سرویس اعلام آدرس مخابرات و مدیریت ناوگان در قالب یک نرم افزار و مدیریت فرآیند گردش کار در بخش عملیات در سه سطح فرمانده شیفت، مسوول ایستگاه و مدیریت عملیات است که بومی‌سازی و اجرا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد: امکان ثبت زمان و راهنمایی مسیر محل بروز حادثه‌ها با استفاده از تبلت و امکان فرستادن همزمان تصویر و مستندات از محل به صورت برخط به مرکز ستاد فرماندهی برای بررسی حادثه‌ها از دیگر امکانات این سامانه نرم‌افزاری در فاز اول است.

وی اضافه کرد: بهره‌مندی از فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی و نحوه به‌کارگیری تجهیزات، جزو ضروری‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌ها قرار گرفته زیرا در هنگام بروز سانحه‌های گوناگون از جمله بحران‌های غیرمترقبه، فقدان بهره‌مندی از سامانه‌های نرم‌افزاری با وجود استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نیروی انسانی متخصص به مدیریت و فرماندهی غیرموثر و افزایش آسیب‌های جانی و مالی را درپی خواهد داشت.

پنج ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در شهر ۳۰۰ هزار نفری کاشان وجود دارد.

۸۱۲۳

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !