دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است


دشمن با کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است

گنبدکاووس – ایرنا – فرماندار کلاله با اشاره به خدمات دولت در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تلاش دشمنان انقلاب بر ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم متمرکز بوده و کمرنگ و ضعیف جلوه دادن خدمات دولت، یکی از راه‌هایی است که برای نیل به این هدف انتخاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، علی اصغر بیانی روز شنبه در نخستین روز هفته دولت در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کلاله، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: مردم ، مدیران و کارکنان دولت با هوشیاری، اتحاد و همدلی از نفوذ دشمنان قاطعانه جلوگیری نمایند.

فرماندار کلاله به بحران آفرینی‌های دشمن در جهت مقابله با رشد و توسعه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مقایسه با شرایط قبل از انقلاب نشان می دهد که انقلاب اسلامی با وجود بحران هایی که دشمن ایجاد کرده، در زمینه خدمات رسانی به آحاد مردم فعالیت های چشمگیر و بسیار مطلوبی داشته است.

بیانی در ادامه از مدیران دستگاههای اجرایی خواست برای معرفی عملکرد دولت در عرصه های مختلف، اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

فرماندار کلاله از افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۹ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی به مناسبت هفته دولت دراین شهرستان خبر داد و اعلام کرد: با اعتباری بالغ بر۵۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ۱۱۶پروژه افتتاح و اجرای ۱۳ طرح نیز آغاز می شود.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

/۱۸۶۰/۷۴۷۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد