23 طرح عمرانی و اقتصادی در باشت افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود


23 طرح عمرانی و اقتصادی در باشت افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود

گچساران - ایرنا - فرماندار باشت گفت: همزمان با هفته دولت 23 طرح عمرانی و اقتصادی با حضور مسئولان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‎زنی می‌شود.

سید مسعود حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با هفته نخست شهریور و بزرگداشت سالروز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ۱۷ طرح با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق شهری و روستایی باشت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی ۶ پروژه با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در هفته دولت امسال در این شهرستان شروع خواهد شد.

فرماندار ابراز داشت:پرورش قارچ و مجتمع گردشگری رود رونه نیز از جمله طرح های اقتصادی باشت در هفته دولت امسال است.

حسینی عنوان کرد:کلنگ زنی مجتمع پزشکان با ۸۰میلیارد ریال اعتبار،گازرسانی به روستای تنگ آب، مجتمع آبرسانی تلخ آب و پزین و آسفالت روستای مله برفی از مهمترین این طرح هاست.

وی بیان کرد: توسعه شهرستان باشت با افتتاح طرح گازرسانی به ۱۰روستای باشت تا قبل از فصل سرما و چندین زمین چمن مصنوعی فوتبال در سال جاری ادامه می یابد.

حسینی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح های بزرگ اقتصادی مانند طرح های تامین آب کشاورزی در مناطق خان احمد و پشت کوه باشت افزود:دولت برنامه های خوبی برای افزایش درآمد مردم و ایجاد فرصت های جدید در این شهرستان دارد.

وی از نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که در توسعه باشت نقش آفرین بودند قدردانی کرد.

این شهرستان ۲۲هزار نفری،د جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس