49 طرح شهرستان لردگان در هفته دولت بهره‌برداری شد


49 طرح شهرستان لردگان در هفته دولت بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرستان لردگان گفت: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از 49 طرح در این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

برهان حسین‌پور آقایی روز شنبه در آئین بهره‌برداری همزمان از طرح‌های شهرستان لردگان در هفته دولت امسال تاکید کرد: برای بهره‌برداری از این تعداد طرح ۲۶۲ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سایر ردیف‌ها هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت سال‌جاری در شهرستان لردگان زمینه اشتغال مستقیم ۴۱ نفر فراهم شد.

حسین‌پور آقایی تصریح کرد: بهره‌برداری از ۷ طرح جهاد کشاورزی با ۲۸ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال اعتبار شامل آبیاری نوین، پرواربندی بره و توسعه زمین‌های کشاورزی از مهمترین طرح‌های افتتاحی شهرستان لردگان در نخستین روز هفته دولت است.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از طرح‌های جهاد کشاورزی هفته دولت در سال‌جاری ۱۵ خانوار بهره‌مند و زمینه اشتغال مستقیم ۳۲ نفر در بخش کشاورزی فراهم شد.

فرماندار شهرستان لردگان اظهار داشت: همچنین به مناسبت فرارسیدن هفته دولت عملیات اجرایی ۱۴ طرح جدید در شهرستان لردگان آغاز شد.

حسین‌پور آقایی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برآورد شده است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است.

لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان