434 طرح اشتغالزا در پارس‌آباد و اصلاندوز تسهیلات گرفتند


434 طرح اشتغالزا در پارس‌آباد و اصلاندوز تسهیلات گرفتند

اردبیل- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد: 434 طرح اشتغالزا در شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز مغان در راستای حمایت از متقاضیان کار تسهیلات گرفتند.

قاسم رحیمی روز شنبه در مصاحبه با ایرنا با اشاره به بررسی طرح‌های اشتغالزای این دو شهرستان در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و اقتصاد مقاومتی در شهرستان اصلاندوز افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های مورد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز طرح‌های نهادهای حمایتی است.

وی گفت: برای این طرح‌ها در دو شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز در مجموع ۳۸۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات قانون حمایت از مشاغل پایدار روستایی و عشایری مصوب شده است.

رحیمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ظرفیتی مناسب جهت استفاده اهالی این منطقه از مزیت‌های حمایتی این صندوق عنوان کرد و ادامه داد: در این جلسه با بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران شهرستان پارس‌آباد، تصمیمات لازم جهت حل آنها اتخاذ شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل همچنین با اشاره به عقد تفاهم‌نامه جدید صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهارچوب شیوه‌نامه ابلاغ شده، از طرح‌های تولیدی پوشاک که نیازمند سرمایه پایین و اشتغالزایی بالا هستند به صورت ویژه حمایت می‌شود.

۱۹۰۵/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق