مانور آمادگی برای بازگشایی مدارس آذربایجان‌غربی برگزار شد


مانور آمادگی برای بازگشایی مدارس آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارومیه- ایرنا- مانور آمادگی مدارس آذربایجان‌غربی برای شروع سال‌تحصیلی جدید با حضور مسوولان استانی، دانش‌آموزان و اولیای آنان در سراسر استان برای دومین سال متوالی برگزار شد.

به گزارش ایرنا « گامی به سوی مهر و مهربانی » شعاری است که مانور آمادگی مدارس استان با آن آغاز شد تا در یک مهرماه امسال هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نباشد و سال تحصیلی جدید بدون دغدغه و با شور و نشاط مضاعفی آغاز شود.

شناسایی کمبودهای باقی مانده مدارس و رفع آنان، آشنایی دانش‌آموزان با معلمان و فضای مدرسه و کلاس نیز در برگزاری این مانور از جمله مواردی است که مورد نظر مسئولان این نهاد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی روز شنبه در این مانور نمادین که در مدرسه ام‌البنین ارومیه برگزار شد، گفت: هدف مانور آمادگی یک مهر، آشنایی دانش‌آموزان با محیط مدارس و آماده‌سازی مدرسه برای شروع روز آغازین سال‌تحصیلی جدید است.

«ابراهیم محمدی» اظهار داشت: رفع دغدغه‌های اولیا و دانش‌آموزان برای آغاز سال‌تحصیلی در دستور کار قرار دارد و شناسایی و احصای مشکلات و مسایل باقی مانده احتمالی مورد توجه مسوولان است.

وی افزود: سال تحصیلی جدید در پنج هزار مدرسه استان با حضور بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز و ۳۷ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آغاز خواهد شد.

در این مانور دانش‌آموزان بعد از نواخته شدن زنگ مدرسه به صورت نمادین در کلاس‌های درس حضور یافتند و با محیط مدرسه آشنا شده و با معلمان دیدار کردند.

مدیرکل و معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش استان به همراه سایر مسوولان در این مانور با حضور در کلاس‌های درس، پیشاپیش فرا رسیدن سالتحصیلی را به دانش‌آموزان تبریک گفتند.

این مانور برای نخستین بار در سال گذشته در مدارس استان و یکماه قبل از بازگشایی مدارس انجام شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز در تمامی مدارس استان امسال در آغاز مهرماه حضور می‌یابند.

۷۱۲۵/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها