سرمربی ریوآوه: در شرایط عادی استطاعت خرید «طارمی» را نداشتیم


سرمربی ریوآوه: در شرایط عادی استطاعت خرید «طارمی» را نداشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ریوآوه پس از پیروزی 5 بر یک تیمش در بازی خانگی مقابل آوس که با هت‌تریک «مهدی طارمی» همراه بود، با تمجید خاص از مهاجم ایرانی اظهار داشت: در شرایط عادی استطاعت جذی چنین بازیکنی را نداشتیم.

پس از پیروزی ۵ بر یک ریوآوه مقابل ریوه در لیگ برتر پرتغال، حالا «کارلوس کارواخال» می تواند روی داشتن مهدی طارمی حساب باز کند؛ مهاجمی که در این بازی هت‌تریک کرد.

سرمربی ریوآوه در مصاحبه‌ای از دلایل امضای قرارداد با مهاجم ایرانی پرده برداشت.

کارواخال در مصاحبه با اسپورت تیوی اظهار داشت: باید بگویم که طارمی اتفاقی اینجا است؛ در واقع در شرایط معمولی ما استطاعت خرید چنین بازیکنی را نداشتیم.

سرمربی ریوآوه: در شرایط عادی استطاعت خرید «طارمی» را نداشتیم

وی ادامه داد: در حقیقت «آندره ویلاس بواس» سرمربی باشگاه مارسی و همچنین «کارلوس کی‌روش» مرا متقاعد به جذب طارمی کردند؛ در سوی مقابل طارمی هم برای بودن در اینجا از پول زیادی گذشت و از اینکه می‌توانم روی او حساب کنم خوشحالم.

سرمربی ریو افزود: در ۲ بازی خانگی ما ۱۱ گل به ثمر رساندیم؛ آماری که برای تیمی که فصل گذشته برای گل زدن در خانه مشکلات زیادی داشت آماری فوق العاده و چشمگیر محسوب می‌شود؛ به نظر من شرایط طوری است که انگار قربانی کرده ایم و نذرمان برآورده شده است؛ تنها سه امتیاز گرفتیم اما آنچه باعث خوشحالی من است عملکرد مجموعه تیم و پیشرفت ما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در