مسئولان دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند


مسئولان دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند

علی رستمی روز شنبه و در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای تربت حیدریه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام با امپراطوری رسانه ای خود سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی دارند تا مردم را نا امید کنند خادمان و خدمتگزاران دولت در این هفته باید با حضور در بین مردم، بخشی از عملکرد یک سال گذشته دولتمردان را برای مردم بازگو کنند.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ادامه داد: امسال به لطف الهی و مقاومت و پشتیبانی مردم، اوضاع نسبت به پارسال بهتر است و گواه این ادعا، ارائه شاخص ها و آمارها توسط نهادهای رسمی است.
فرماندار تربت حیدریه گفت: دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکرند اما در سایه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، برکت خون شهدا و تلاش شبانه روزی خادمان ملت، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و پیروزی های پیاپی نظام تا رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار همچنان ادامه دارد.

رستمی افزود: در هفته دولت امسال طرح های مختلف عمرانی کلنگ زنی و افتتاح می شود و با تکمیل و بهره برداری آنها، تحول بسیار بزرگی در شهرستان ایجاد می شود که این به برکت انقلاب اسلامی است.

در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت، گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی غبارروبی و عطر افشانی شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

۷۰۷۹/۱۹۲۲

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا