خبر بد برای فرهاد مجیدی ؛ اسطوره استقلال نمی تواند سرمربی امید باشد!


فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید به عنوان سرمربی در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا باید مدرک خود را ارتقاء دهد. نوشته خبر بد برای فرهاد مجیدی ؛ اسطوره استقلال نمی تواند سرمربی امید باشد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر بد برای فرهاد مجیدی ؛ اسطوره استقلال نمی تواند سرمربی امید باشد!

فرهاد مجیدی باید مدرک خود را ارتقاء دهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۹
خبر بد برای فرهاد مجیدی ؛ اسطوره استقلال نمی تواند سرمربی امید باشد!

فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید به عنوان سرمربی در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا باید مدرک خود را ارتقاء دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در خبرها این طور عنوان شده بود چون فرهاد مجیدی فاقد مدرک حرفه ای است در بازی های مورد اشاره نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی امید بنشیند و باید کارت حضور او روی نیمکت به عنوان مربی صادر شود.

بر اساس قوانین موجود در حال حاضر مربیان می توانند با مدرک a تیم های باشگاهی و تیم های ملی را در مسابقات بین المللی به عنوان سرمربی همراهی کنند اما از سال ۲۰۲۰ این قوانین دستخوش تغییر خواهد شد و سرمربیان تیم های باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و سرمربیان تیم های ملی باید مدرک خود را به حرفه ای ارتقاء دهند. کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را به فدراسیون های ملی اعلام کرده است.

با استناد به این قانون باید گفت فرهاد مجیدی می بایست مدرک مربیگری خود را به حرفه ای ارتقاء دهد، در غیر اینصورت در بازی های تایلند نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم امید بنشیند، به این خاطر که این بازی ها در سال ۲۰۲۰ برگزار می شود. فرهاد مجیدی مدرک مربیگری a خود را از فدراسیون فوتبال امارات دریافت کرده است و گویی در کلاس های مربیگری دیگری هم شرکت کرده است و قرار است مدارک اخذ شده را تطبیق دهد تا منعی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید نداشته باشد.

تیم ملی امید شهریور ماه اردوی جدید خود را در تهران و با آغاز روزهای فیفا استارت می زند و قرار است برای انجام دو بازی دوستانه با ازبکستان راهی تاشکند شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی