علوی: ماشین سازی خودش را نشان داد/رفتار استراماچونی بی حرمتی به اصحاب رسانه بود



علوی: ماشین سازی خودش را نشان داد/رفتار استراماچونی بی حرمتی به اصحاب رسانه بود

سرپرست تیم ماشین سازی تبریز گفت: ماشین‌سازی خودش را دیروز نشان داد و از این به بعد همه روی این تیم به عنوان یک تیم قدرتمند حساب می‌کنند.

سیدمحمد سیدعلوی در مورد برد تیم ماشین‌سازی مقابل استقلال تهران در هفته اول مسابقات لیگ برتر، گفت: به نظر من با توجه به بازی تدارکاتی که پیش از شروع فصل مقابل استقلال انجام دادیم و 4گل به ما زده بودند، آن‌ها بازی را راحت گرفته بودند اما فوتبال این طور نیست. کادر فنی ما در این مدت روی تیم خیلی خوب کار کرده بود و ما تغییرات زیادی هم در تیم داشتیم. ما برای برد به زمین رفته بودیم و خداراشکر روز گذشته توانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم و لیگ را به خوبی شروع کنیم.

وی در مورد گلزنی اتابک زارعی در اولین بازی خودش مقابل یک تیم مدعی گفت: اتابک زارعی سهمیه زیر 23 سال ما محسوب می‌شود، او بازیکنی است که کارش را از پایه‌های ماشین‌سازی شروع کرده و مدتی هم در تیم شهرداری تبریز بازی می‌کرد. امسال سرمربی تیم او را باور کرده و به او بها داده است. تفکر رسول خطیبی بها دادن به جوان‌ها است و دیدیم که دیروز نتیجه‌اش را هم گرفت. زارعی می‌تواند آینده خوبی داشته باشد و ما به او امیدوار هستیم.

سرپرست ماشین‌سازی در مورد جذب میلاد نوری گفت: یکسری مسائل است که به سرمربی تیم و افکار او مربوط می‌شود و بازیکنانی جذب می‌شوند که بسته به افکار سرمربی مورد استفاده قرار بگیرند. نوری بازیکن با تجربه‌ای است و به خاطر همین تجربه بالا بود که پاس خوبی را به سامان نریمان جهان داد و او در موقعیت تک به تک قرار گرفت و باعث شد مدافع استقلال اخراج شود، بعد از آن هم ما به گل رسیدیم. انشاءالله او در آینده به هماهنگی بیشتری با تیم می‌رسد و کارایی بیشتری خواهد داشت.

علوی در ادامه گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم با این بازی کار ما تمام شده و سرمست این برد باشیم. نباید مغرورانه به کارمان ادامه بدهیم، فوتبال یک ماراتن سخت است و برای نتیجه گرفتن باید جنگید. باید نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم تا در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری بگیریم. استقلال نفرات خیلی خوبی دارد و ما با برد مقابل این تیم شروع خوبی داشتیم. بچه‌های ما واقعاً از دلوجان مایه گذاشتند، استقلال تیم خوبی است و حملاتی هم روی دروازه ما داشت اما ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در نیمه اول سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما بچه‌های ما با بی دقتی آن‌ها را از دست دادند. باید از این به بعد کمربند تیم را محکم ببندیم، ماشین‌سازی خودش را دیروز نشان داد و از این به بعد همه روی ماشین‌سازی به عنوان یک تیم قدرتمند حساب می‌کنند. البته این کار ما را سخت می‌کند و باید زحمت بیشتری بکشیم.

وی در مورد نارحتی و عصبانیت سرمربی استقلال در کنفرانس پس از بازی، گفت: ما از او به عنوان یک مربی حرفه ای و خارجی انتظار بیشتری داشتیم، حرف‌های او غیرمعقول بود و نباید آن رفتار زشت را هنگام ترک سالن انجام می‌داد. او نباید با لگد زدن به صندلی از سالن خارج می‌شد. سرمربی استقلال می‌گوید به من بی‌حرمتی شده اما ما متوجه نشدیم چه بی‌حرمتی شده و رفتارش به خاطر چه بوده است.

سرپرست ماشین‌سازی اضافه کرد: اتفاقاً به نظر من او به اصحاب رسانه بی‌حرمتی کرد و باید از خودش پرسید که چرا این رفتار را نشان داد. او باید در مورد این مسائل با باشگاه خودش صحبت کند. این رفتار شخصیت فرهنگی باشگاه استقلال را هم زیر سؤال می‌برد. رفتار استراماچونی جای تعجب داشت و به نظر من بچه‌گانه بود.

علوی در مورد وضعیت و شرایط جمشید خطیبی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: خدا را شکر او روز به روز بهتر می‌شود و ما سعی می‌کنیم که در آرامش کامل باشد، به همین خاطر سعی کردیم روز گذشته تا پایان مسابقه در جریان نتیجه و اتفاقات بازی قرار نگیرد. پیش از شروع فصل کارها فشرده بود و او دچار استرس شد که این اتفاق برایش افتاد. ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که هر چه زودتر حالش بهتر شود و به جمع ما بازگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟