هفته دولت فرصتی مغتنم برای تقویت نشاط، امید و همدلی است


کیش - ایرنا- مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای اطلاع رسانی در خصوص ثمرات و تلاش خدمتگزاران نظام اسلامی و تلاش برای تقویت فضای نشاط، امید و همدلی در کشور و جامعه اسلامی است.

به گزارش ایرنا غلامحسین مظفری در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: این هفته مجالی کوتاه اما گرانقدر برای پاسداشت زحمات ایرانیان بلند همت و فداکاری که درجهت پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی جان خویش را درطبق اخلاص نهاده و ازهیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

وی در این پیام یادآوری کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران درطول ۴ دهه، عزت و اقتدار خود را مرهون تلاش انسان های اندیشمند و ایثارگری است که سیره و منش آنها ، خدمت بی ادعا بود. نخستین هفته شهریور و سالروز شهادت دو یار دیرینه امام (ره) شهیدان رجایی و باهنر که نمادهای ماندگاری از خدمتگزاری خالصانه به هموطنان هستند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش، آغاز عملیات اجرایی و یا گشایش چندین طرح عمرانی، اقتصادی، گردشگری و علمی در جزیره کیش از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: اگرچه اعتقاد داریم که درمسیر بهره مندی کامل از ظرفیتهای جزیره کیش و رسیدن به جایگاهی شایسته درعرصه ملی و بین المللی، هنوز راهی طولانی پیش رو است، اما حرکت مستمر کیش درمسیرتوسعه، ضمن اینکه انگیزه تلاش برای پیشرفت این خاکپاره زرخیز ایران را در دل دوستداران و ساکنانش دو چندان می کند، مبین تعامل گسترده مسئولان، ساکنان و فعالان اقتصادی در جهت تسریع رونق و آبادانی این منطقه آزاد تجاری- صنعتی و پیشرفت ایران عزیز است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در سایه لطف پروردگار مهربان بتوانیم با همت و تلاش درجهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گام برداریم .

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022