نقش کارآفرینان در برهه کنونی مثل سرداران دوران دفاع مقدس است


نقش کارآفرینان در برهه کنونی مثل سرداران دوران دفاع مقدس است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های حاکم بر کشور، باید از کارآفرینان که سردارانی همانند سرداران دوران دفاع مقدس هستند، حمایت های لازم برای توسعه کارآفرینی انجام شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس با وی به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: انقلاب با افراد رانت‌خوار و یا سوء‌استفاده گر مخالفت کرده و جلوی کارشان گرفته می‌شود اما باید حرمت افرادی که به جای خرید و فروش زمین به سرمایه گذاری برای توسعه، آبادانی و کارآفرینی روی آورده‌اند حفظ شود و قدردان آنان باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به شرایط کشور، فعالیت‌های اقتصادی در اولویت است و باید برای بهبود روند کار سرمایه‌گذاران به عنوان سربازان خط مقدم این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

حجت‌الاسلام ترابی از استاندار گلستان خواست توجه بیشتری به شهرستان گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهرستان شرق استان داشته باشد و سفر به این منطقه برای پیگیری امور را در برنامه کاری خود بگنجاند.

وی همچنین از شجاعت نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای دستگیری عوامل آلودگی گندم در گنبدکاووس قدردانی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت به برخی اقدامات شاخص دولت در سالجاری اشاره کرد و گفت: با همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی با موفقیت توانستیم حادثه سیل اواخر سال ۹۷ و اوایل امسال در این شهرستان را مدیریت کنیم و هم اکنون تعمیرات تمامی اماکن و منازل خسارت دیده به اتمام رسیده و امیدواریم تا پایان اسفند عملیات ساخت تمام منازل احداثی نیز پایان یابد.

عبدالقدیر کریمی افزود: وحدت و همدلی حاکم بر گنبدکاووس که زبانزد خاص و عام است، باعث شده هیچ حاشیه‌ای در عملکرد مدیران شهرستانی ایجاد نشود و آنان توانسته‌اند رضایت نسبی مردم را به دست آورند.

وی ادامه داد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس فارغ از هر گونه تعصب اعم از جناحی و قومی برای توسعه و عمران شهرستان تلاش می‌کنند.

وی گفت: ۲۱۲ پروژه اقتصادی و عمرانی با بیش از سه هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۴۲۳ نفر به صورت مستقیم در هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس افتتاح و کلنگ زنی می شود.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس