تریلر بازی Man Of Medan ما را با محیط ترسناک این بازی آشنا می‎کند


تریلر بازی Man Of Medan ما را با محیط ترسناک این بازی آشنا می‎کند

تریلر جدید بازی Man Of Medan ما را با اولین بازی از سری بازی‎های ترسناکی که تحت عنوان The Dark Pictures Anthology منتشر می‎شوند آشنا می‎کند. تنها یک هفته تا انتشار اولین نسخه از سری بازی‎های The Dark Pictures Anthology یعنی بازی Man Of Medan فاصله داریم. این بازی که توسط استودیو Supermassive Games توسعه داده شده است، به سیستم تصمیم و انتخاب بهبود...

تریلر جدید بازی Man Of Medan ما را با اولین بازی از سری بازی‎های ترسناکی که تحت عنوان The Dark Pictures Anthology منتشر می‎شوند آشنا می‎کند.

تنها یک هفته تا انتشار اولین نسخه از سری بازی‎های The Dark Pictures Anthology یعنی بازی Man Of Medan فاصله داریم. این بازی که توسط استودیو Supermassive Games توسعه داده شده است، به سیستم تصمیم و انتخاب بهبود یافته‎ای مجهز شده که به بازیکنان این اجازه را می‎دهد تا علاوه بر پایان متفاوت، داستان‎های متفاوتی را نیز در طول بازی تجربه کنند. حال تریلر مختصری کمی قبل از انتشار این بازی منتشر شده است که بازی را توسط شخصی به نام موزه دار (Curator) به ما معرفی می‎کند.

به نظر می‎رسد شخصیت کیوریتر قرار است به عنوان راوی داستان، ما را با محیط بازی آشنا کند و در تمام سری بازی‎‎های The Dark Pictures Anthology هم حضور خواهد داشت. او در این جا بازی Man Of Medan را به ما معرفی می‎کند. این تریلر کوتاه کمی از گیم‎پلی و محتوای ترسناک و در عین حال جذاب بازی را هم به ما نشان می‎دهد. هدف از انتشار این تریلر شناساندن داستان و محیط این بازی به طرفداران بوده است. داستان این بازی درباره کشتی است که در سال 1947 به همراه تمام خدمه‎اش در دریا گم شده است و حال در سال 2019 بالاخره مشخص شده که چه بلایی بر سر این کشتی آمده است. اگر از طرفداران بازی‎های نسبتا ترسناک با تم ارواح و فضاهای متروک و تسخیر شده نیستید این بازی به شما توصیه نمی‎شود ولی بد نیست قبل از قضاوت درباره این بازی نگاهی به تریلر آن بیندازید.

بازی Man of Medan در تاریخ 30 اوت (8 شهریور) برای پلی‎استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا به نظر شما تم ترسناک این بازی یارای رقابت با بازی‎هایی مثل Resident Evil را دارد؟

تریلر بازی Man Of Medan ما را با محیط ترسناک این بازی آشنا می‎کندتریلر بازی Man Of Medan ما را با محیط ترسناک این بازی آشنا می‎کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...