56 میلیارد تومان طرح‌های حوزه آب شهری زنجان هفته دولت افتتاح می‌شود


56 میلیارد تومان طرح‌های حوزه آب شهری زنجان هفته دولت افتتاح می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان گفت: طرح‌های حوزه آب شهری این شرکت که برای اجرای آنها 56 میلیارد تومان هزینه شده است، طی هفته دولت افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال شاخص‌ترین طرح امسال در زمینه آب شهری استان زنجان است که با حضور وزیر نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره شامل احداث تصفیه خانه آب، و اجرای ۲۲ کیلومتر خطوط انتقال است که با بهره برداری از این طرح مشکلات آب شرب این ۲ شهر رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خاطرنشان کرد: سه طرح دیگر در حوزه آب شهری استان زنجان به بهره برداری می رسد که طرح تامین آب آشامیدنی شهر قیدار با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله آنهاست.

جزء قاسمی به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر کرسف نیز اشاره کرد و گفت: احداث خطوط انتقال آب نیز از دیگر اقدامات برای تامین آب شرب شهر کرسف بوده است که بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

وی به احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی ذخیره آب در سهرورد نیز اشاره کرد و افزود: با اجرای خطوط انتقال رفت و برگشت در مجموع ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بهره برداری از این ۲ طرح هزینه شده است.

این مسئول به آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی برای شهر کرسف نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...