راه‌اندازی 10 رشته جدید در واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد ماکو


راه‌اندازی 10 رشته جدید در واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد ماکو

ارومیه – ایرنا - رئیس واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی ماکو گفت: 10 رشته جدید در این واحد راه‌اندازی شده و از ابتدای سال‌تحصیلی‌ جدید در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود.

سعید مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رشته‌ها شامل علوم تربیتی، علوم قضایی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، علوم ورزشی، مهندسی کامپیوتر، ریاضیات و کاربردها، شیمی کاربردی و علوم و قرآن و حدیث و کارشناسی ناپیوسته مدیریت صنعتی است.

وی با بیان اینکه تمام رشته‌های آموزشی بر مبنای نیازسنجی این منطقه مصوب و راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: تلاش بر این است تا با فراهم‌کردن شرایط لازم بتوانیم نیروی متخصص و با مهارت کافی را به جامعه تحویل دهیم.

وی ادامه داد: برای ترم مهر، این واحد دانشگاهی در بیش از ۵۰ رشته و بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رئیس واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی ماکو اضافه‌ کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون علاوه بر این رشته‌ها، سه رشته کارشناسی ارشد حسابداری، روان‌شناسی و تربیت بدنی نیز در این واحد راه‌اندازی شده‌است.

مرادی تاکید کرد: داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند.

دانشگاه آزاد ماکو در کیلومتر ۲ جاده ماکو بازرگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو واقع شده است.

۷۱۳۲/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !