بهره مندی 2800 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات آموزش خانواده


بهره مندی 2800 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات آموزش خانواده

مبشری گفت: 2800 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره‌ مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت واحد فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و با حضور کارکنان این نهاد آئین جشن عید سعید غدیر خم امروز ( ۳۰ مرداد ) در محل نمازخانه کمیته امداد استان برگزار شد.

«قباد مبشری» در حاشیه این آئین ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای توسعه، جذب و جلب مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از محورهای اساسی فعالیت‌ ها و برنامه‌ های کمیته امداد دانست و اظهار داشت: خدمات فرهنگی این نهاد به‌ منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی به خانوارهای تحت حمایت از جمله خدمات فرهنگی این نهاد است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در سال جاری با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان از دوره های آموزش خانواده این نهاد بهره مند شدند.

مبشری یادآور شد: آموزش سرپرستان خانواده در موضوعات مختلف مانند احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اجتماعی و سیاسی و دوره‌های آموزشی بهداشت روانی ازجمله خدمات آموزشی ارائه‌شده به مددجویان است.

این مسئول حمایتی تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین مددجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌ های آموزش خانواده دانست و گفت: از دیگر اقدامات کمیته امداد در این زمینه برگزاری جلسات آموزشی برای زوج‌ های جوان و جوانان در شرف ازدواج، برگزاری مراسم دینی و مذهبی و دوره‌ های آموزش پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی ازجمله ایدز، اعتیاد و طلاق است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان می‌ شود، گفت: با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌ های اجتماعی جلوگیری کرد.

شایان ذکر است در پایان این آئین از کارکنان سادات کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت