ملت ایران در مقابل دنیای استکبار جسورانه مقاومت کرد


ملت ایران در مقابل دنیای استکبار جسورانه مقاومت کرد

خرم‌آباد- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:ملت ایران در مقابل دنیای استکبار مظلومانه اما جسورانه مقاومت کرده است.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی شامگاه جمعه در آئین رونمایی از پرچم هیات عزاداری خرم آبادی ها در کربلا بیان کرد: تعظیم شعائر از دستورات الهی و پیامبر بزرگوار است و باید در برابر کسانی که جان خود را در راه خداوند متعال بر کف دست قرار دادند و هدیه کردند، تعظیم نمود.

وی افزود: امام حسین (ع) زمانی که دیدند دین جدشان به انحراف رفته است فرمودند اگر دین رسول اسلام بجز اهداء خون و جان من حفظ نمی شود پس شمشیرها مرا دریابید و همین اتفاق افتاد.

ثمینی اضافه کرد: نباید فقط در مجالس اباعبدالله اشک ریخت بلکه اهداف امام حسین(ع) و ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم را بیان کنیم.

وی عنوان کرد: جان برکفان سپاه، ارتش صحنه های بی بدیلی به نمایش گذاشته اند و از مردم مظلوم سوریه، عراق و یمن دفاع می کنندو باید بدانیم در مسیر اباعبدالله حرکت کردن هزینه دارد.

وی بیان کرد: امید است با رونمایی این پرچم هیات های استان اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشند و زائران اربعین حسینی را در کربلای معلی ارائه خدمت مطلوب دهند.

۷۲۷۴/۶۰۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟