پیش بازی شالکه-بایرن مونیخ؛ دو مربی دنبال کسب اولین برد فصل


پیش بازی شالکه-بایرن مونیخ؛ دو مربی دنبال کسب اولین برد فصل

شالکه اولین بازی خانگی فصل جدیدش را مقابل بایرن مونیخ برگزار می کند.

طرفداری - از هفته دوم رقابت های بوندس لیگا شالکه در دیداری حساس و سنتی میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. در سالیان اخیر شالکه هرگز نتوانسته مقابل بایرن مونیخ حتی در بازی های خانگی نتایج خوبی کسب کند و حالا چشم هواداران این تیم به سرمربی جدید است تا بتواند این طلسم را بشکند.

مشخصات بازی

تاریخ زمان

ورزشگاه

داور
شنبه؛ ٢ شهریور ١٣٩٨ ساعت ٢١ بە وقت ایران فلتینس آرنا مارکو فریتس (کورب)

پیش بازی شالکه-بایرن مونیخ؛ دو مربی دنبال کسب اولین برد فصلوضعیت کلی دو تیم

شالکه با کادر فنی کاملا جدید و تا حدی ترکیبی تازه پای به فصل جدید بوندس لیگا گذاشته است. چندین بازیکن کلیدی این تیم نمی توانند مقابل بایرن مونیخ به میدان بروند و می شود گفت دستان داوید واگنر کمی بسته است. در هفته اول رقابت ها، شالکه توانست در زمین گلادباخ یک امتیاز ارزشمند کسب کند. در چند فصل اخیر شالکه زیر نظر تدسکو در بیشتر مواقع با سیستم های بر پایه 3 مدافع بازی می کرد اما واگنر نشان داده که علاقه ای به ادامه دادن این رویه ندارد و در دو بازی ابتدایی فصل تیمش را با آرایش 1-3-2-4 به میدان فرستاده است.

بایرن مونیخ پس از چند فصل نتوانست در اولین بازی فصلش برد کسب کند. هفته گذشته تیم نیکو کواچ مقابل هرتابرلین 2-2 متوقف شد و درها برای انتقادات از این سرمربی کروات دوباره گشوده شدند. بایرن مونیخ از آخرین بازی اش تا به امروز چند تغییر اساسی در ترکیب خود دیده است. رناتو سانچز پس از بحث و جدل های فراوان از این تیم جدا شد و از سویی دیگر فیلیپه کوتینیو و میکایل کویزانس به ترکیب اضافه شدند. نیکو کواچ در مصاحبه قبل از بازی اعلام کرد شانس کوتینیو برای حضور در مقابل شالکه بسیار کم است اما ایوان پریشیچ دیگر خرید جدید این تیم شانس حضور در ترکیب ابتدایی را خواهد داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی شالکه-بایرن مونیخ؛ دو مربی دنبال کسب اولین برد فصلپیش بازی شالکه-بایرن مونیخ؛ دو مربی دنبال کسب اولین برد فصل

غایبین دو تیم در این بازی

شالکه بایرن مونیخ
مارک اوت خاوی مارتینز
اوزان کاباک ژروم بواتنگ
سوات سردار لئون گورتسکا
بن طالب یان فیته آرپ

نکات آماری بازی و اخبار دو تیم

دو تیم تاکنون ٩٨ بار در قالب رقابت های بوندس لیگا به مصاف هم رفته اند که ماحصل آن ١٨ برد برای شالکه، ٥٢ برد برای بایرن مونیخ و ٢٨ نتیجه مساوی بوده است. مانوئل نویر از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ هرگز مقابل تیم سابقش بازنده نبوده است. بایرن مونیخ در ١٩ بازی آخرش مقابل شالکه در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده است. بازیکنان شالکه در ٧ بازی از ٩ بازی آخر بایرن موفق به گشودن دروازه این تیم نشده اند.

پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی

شالکه ٠-١ بایرن مونیخ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است