طوفان 20 دقیقه ای دورتموند در خانه کلن (عکس)


طوفان 20 دقیقه ای دورتموند در خانه کلن (عکس)

دورتموند در دومین هفته از فصل جدید بوندس لیگا، با نتیجه 3-1 کلن را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره که در هفته اول با نتیجه 5-1 آگسبورگ را شکست داده بودند، در دیدار امشب کمی به زحمت افتادند اما در نهایت به لطف درخشش جیدون سانچو، ستاره انگلیسی شان، توانستند به دومین پیروزی شان در این فصل برسند.

در این دیدار ابتدا در دقیقه 29، این کلن بود که روی ضربه کرنر و جاگیری خوب دومینیک دراکسلر روی تیر دوم، توانست به گل اول بازی برسد.

این نتیجه تا دقیقه 70 پا برجا بود تا اینکه جیدون سانچو کار را به تساوی کشید. روی پاس تورگن هازارد بود که سانچو درون محوطه جریمه کلن صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق پای چپ، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

طوفان 20 دقیقه ای دورتموند در خانه کلن (عکس)

فشار حملات دورتموند ادامه پید کرد تا اینکه در دقیقه 84، این تیم به گل دوم رسید. حرکت خوب لوکاش پیشچک از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه سر اشرف حکیمی همراه شد و دورتموند 2-1 پیش افتاد.

در دقایق پایانی تیم میزبان برای زدن گل تساوی پیش کشید اما این دورتموند بود که روی یک ضدحمله، به گل سوم رسید. فرار عالی سانچو و پاس او برای پاکو آلکاسر در مقابل دروازه، با ضربه بغل پای مهاجم اسپانیایی همراه شد و گل سوم دورتموند به ثمر رسید.

طوفان 20 دقیقه ای دورتموند در خانه کلن (عکس)

به این ترتیب دورتموند با 8 گل زده و دو گل خورده در دو هفته ابتدایی، در صدر قرار گرفت. در حالی که بایرن مونیخ در هفته ابتدایی مقابل هرتابرلین 2-2 متقف شد و این هفته هم در دیداری دشوار باید میهمان شالکه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند