گردشگری مشگین شهر از تک فصلی خارج می‌شود


گردشگری مشگین شهر از تک فصلی خارج می‌شود

اردبیل - ایرنا- استاندار اردبیل گفت که با راه اندازی پیست اسکی، متجمع های خدماتی در شابیل و همچنین راه اندازی پزشکی آبدرمانی، گردشگری در مشکین شهر چهار فصلی می‌شود.

اکبر بهنامجو روز جمعه در جریان سفر به مشگین شهر و در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: قرار است ۲۰ نفر از پزشکان عمومی استان اردبیل برای طی دوره آموزشی پزشکی آبدرمانی به ترکیه اعزام شوند که چهار نفر از آنها پزشکان مشگین شهری هستند.

وی بیان کرد: متن کرد: مجتمع های آبدرمانی باید به تجهیزات پزشکی آبدرمانی مجهز شوند تا خدمات لازم به گردشگران در تمام فصول ارائه شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ۱۲طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت در مشگین شهر به بهره برداری میرسد، اضافه کرد: پروژه‌های خوبی در شهرستان مشکین شهر در حال اجرا است و ارزش پروژه های قابل بهره‌برداری شهرستان بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

بهنامجو با اشاره به سفر آتی رییس‌جمهوری به استان اردبیل گفت: در این سفر پروژه‌های خوبی در شهرستان مشکین‌شهر افتتاح می‌شود که از جمله مهمترین آنها فاز اول پروژه (حدید مبتکران) کامیون سازی، تولید لامپ های LED، مجتمع آبدرمانی سلطان، پایاب سد احمدبیگلو، نیروگاه خورشیدی رضی و راه چهار بانده سه راهی صحرا تا مشکین شهر به مسافت۲۵ کیلومتر می باشد.

وی با بیان اینکه ۱۵۸ روستای مشگین شهر از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند اظهار کرد: در برخی از روستاها آنتن‌دهی با مشکل مواجه شده و با برنامه ریزی‌های لازم بیش از ۶۲ روستا از اینترنت پرسرعت ۴G بهره‌مند می شوند.
در این جلسه تعدادی از طرح‌های دارای مشکل بررسی و تعیین تکلیف شدند و استاندار اردبیل در ادامه با دیدار مردمی چهره به چهره به مطالبات و مشکلات آنها پاسخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان