قصد جدی بایرن مونیخ برای جذب مارک روکا؛ آخرین پیشنهاد باواریایی ها 30 میلیون یورو است


قصد جدی بایرن مونیخ برای جذب مارک روکا؛ آخرین پیشنهاد باواریایی ها 30 میلیون یورو است

دور جدید تلاش بایرن مونیخ برای جذب مارک روکا از سر گرفته شده است.

طرفداری - مارک روکا هافبک دفاعی 22 ساله باشگاه اسپانیول و تیم های پایه اسپانیا در طول نقل و انتقالات تابستان جاری به عنوان یکی از گزینه های بایرن مونیخ مطرح بوده اما قهرمان بوندس لیگا هنوز نتوانسته با اسپانیول بر سر جذب این بازیکن به توافق برسد.

بایرن مونیخ چند بار پیشنهادهایی برای جذب روکا فرستاده ولی مبلغ پیشنهادی آن ها مورد قبول اسپانیول نیست. در قرارداد روکا بند خروج 40 میلیون یورویی وجود دارد و باشگاه اسپانیایی اعلام کرده تنها در صورت دریافت چنین رقمی اجازه خروج این هافبک آینده دار را صادر می کند اما بنا به گزارش مارکا، بایرن مونیخ در تازه ترین اقدامش 30 میلیون یورو را پیشنهاد داده است. شرایط به وجود آمد زیر نظر سرمربی جدید اسپانیول و از دست رفتن نقش کلیدی روکا در بازی تیم باعث شده تا این بازیکن هم میل بیشتری به جدایی از این تیم داشته باشد.

در حالی که خروج رناتو سانچز از بایرن مونیخ قطعی به نظر می رسد، بعید نیست که بایرنی ها این بار جدی تر از قبل برای جذب مارک روکا وارد عمل شوند. نیکو کواچ از مدت ها قبل جذب یک بازیکن تخصصی برای پست 6 را درخواست داده و حسن صالح حمیدزیچ هم چند روز قبل در مصاحبه ای تلویحا خرید یک بازیکن برای این پست را پذیرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس