باغ‌های گردشگری دزفول نباید محل امنی برای خلافکاران باشند


باغ‌های گردشگری دزفول نباید محل امنی برای خلافکاران باشند

دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول با بیان اینکه باغ‌های گردشگری این شهرستان نباید محل امنی برای افراد خلافکار باشند گفت: تعدادی از باغ‎های این شهرستان که در آنها تخلف صورت گرفته باید پلمب شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: از دستگاه قضا تقاضا می شود با مالکان باغ‌هایی که از این مکان ها برای اشاعه منکرات و مواد مخدر استفاده می کنند برخورد شدید قانونی داشته باشد .
وی همچنین در خصوص برخورد با عوامل بدحجابی و بی حجابی گفت: در نشستی که با حضور مسوولان امنیتی دزفول برگزار شده موضوع بدحجابی و بی حجابی در فروشگاه های بزرگ مطرح شده و راهکار برخورد با این معضل بررسی شده است.
امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز ضمن تقدیر از اقدامات اخیر قوه قضائیه گفت: تحقق عدالت جز با مبارزه گسترده با فساد ‌ و رانت خواری حاصل نمی‌شود . عملکرد قاطع قوه قضائیه با جرائم و فساد بارقه امیدی در دل مردم روشن کرد. اختلاس‌های میلیاردی نشان داد حرام خوری و دست درازی به بیت المال نتیجه دوری از تقوا و به حق خود قانع نبودن است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی به دیدار اعضای گروه های جهادی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کار جهادی حاصل ایمان و اراده است که باید با تشویق جوانان و قدردانی و انعکاس فعالیت‌هایشان از آنها حمایت کرد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه جامعه امروز تشنه کار جهادی است گفت: کار جهادی باید به عنوان فرهنگ نهادینه شود و مسوولان آن را سرلوحه کار خود قرار دهند .
امام جمعه دزفول به دیدار اخیر رئیس جمهوری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: التزام عملی به شعارهای انقلابی و حرکت های انقلابی ، داشتن برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با هر نوع رانت خواری و فساد اداری، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به توان داخلی، جوان گرایی، خدمت شبانه روزی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ، نداشتن نگاه مادی مسوولان در مدیریت، حفظ بیت المال و جلوگیری از حیف و میل آن باید سرلوحه کار مسوولان باشد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی مسوولان را به گرفتار نشدن به حواشی ، توجه به مسائل اصلی کشور، جلوگیری از ولنگاری فرهنگی و نهادینه کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر توصیه کرد .
۷۲۷۸/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها