دولت به چالش‌های اقتصادی بیشتر توجه کند


دولت به چالش‌های اقتصادی بیشتر توجه کند

اندیمشک- ایرنا - امام جمعه اندیمشک گفت: دولت باید به چالش‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم بیشتر توجه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: اولین ویژگی دولتی که همگام با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری باشد، التزام عملی به برنامه و شعار انقلاب است.
وی اظهار کرد: اصلاح نظام بانکی، جلوگیری از واردات بی‌رویه، نظارت دقیق بر روند خصوصی سازی و حفظ ارزش پول ملی چهار مطالبه عمده رهبری از دولت است.
امام جمعه اندیمشک افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب "هرگاه از شعار انقلاب کوتاه آمده‌ایم ضربه خورده‌ایم"،لذا یکی از شعارهای مهم که دولت باید آن را اجرایی کند، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است که با تکیه بر مردم عملی می‌شود.
وی گفت: مقابله با هرگونه فساد و رانت و مقابله با کانون های فسادخیز از دیگر نکات مهمی است که دولت باید مد نظر داشته باشد ضمن اینکه قوه قضاییه برخورد خوبی داشته، اما باید دولت هم با کانونهای فساد قاطعانه برخورد کند.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود: دولت اگر بخواهد به تحقق این بیانیه کمک کند، باید نگاه خود را بر اتکا به داخل کشور معطوف داشته و به جوانان اعتماد کند،امروز به برکت همین جوانان صادر کننده بنزین هستیم.
وی در بخش دیگری با اشاره به تلاش وسیع دشمن برای ساقط کردن بنیان خانواده سنتی در جوامع اسلامی گفت: خانواده محل رشد، تربیت و اساس هر جامعه است، و باید رشد دهنده جامعه باشد، که وظیفه بسیار سنگینی است، تمام تلاش دشمنان نظام و انقلاب این است که ساختار سنتی خانواده را از بین ببرند لذا خانواده ها باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام نوری با تبریک روز پزشک، نقش پزشکان را در جامعه مهم دانست و افزود: در بعد علمی و پزشکی پیروزی‌های خوبی داشته ایم و باید در زمینه دستاوردهای بیشتر در این حوزه تلاش مضاعف شود.
۷۲۸۱/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟