صنعا پایتختی برای همه یمنی ها


صنعا میزبان همه مردم یمن است و شهروندان یمنی شمال و جنوب از همه حقوق طبیعی خود بهره مند هستند بی آنکه تبعیضی بین آنها شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما صنعا پایتختی برای همه یمنی هاست، ائتلاف متجاوز به مدت پنج سال است که به اتهام کودتا ضد منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، آن را بمباران می کند، افزون بر آن شایعات گمراه کننده برای زیر سئوال بردن امنیت و تخریب آن مطرح می کند.
1- هماهنگ کننده اسکان آوارگان
2 - علی الکری از اهالی عدن ساکن صنعا
از سوی دیگر، از زمانی که متجاوزان بر استان عدن مسلط شدند، جهان فقط شاهد اقدامات تروریستی، هرج و مرج و جنگ های داخلی بین شبه نظامیان وابسته به هر یک از کشورهای متجاوز است. اکنون پس از آن که متجاوزان همه برگه های خود را از دست دادند، امارات از مزدورانش در عدن خواست، همه اهالی شمال ساکن عدن را بیرون کنند، تا از این طریق، کینه و جدایی طلبی بین برخی مردم جنوب تقویت شود.
خسارت دیده گان عدن همگی از کارگران و خانواده های کم درآمد هستند و این کار فقط برای نیروهای اشغالگر فایده دارد، اما صنعا با پایبندی به وحدت با این موضوع بدون تبعیض رفتار می کند، میزبان همه مردم یمن است و مردم شمال و جنوب از همه حقوق طبیعی خود بهره مند هستند، بی آنکه تبعیضی بین آنها شود. کسانی که از استان های مختلف یمن در صنعا حضور دارند، به این مسئله اذعان می کنند. یمنی های در غم و شادی با هم و در کنار هستند و از کشورشان تا پیروزی نهایی دفاع می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار