امام جمعه موقت سنندج گفت: رفع مشکلات جامعه و دغدغه‌های مردم نیازمند کار جهادی است و مدیران دستگاه‌های مختلف در خدمت‌گزاری به مردم شب و روز نشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدا رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، اظهار داشت: این هفته فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به موضوع گرانی و تورم در جامعه و مشکلات اقتصادی مردم، تاکید کرد: از مسوولان استان انتظار می‌رود در کنترل این مسائل و مشکلات جدی‌تر عمل نمایند.

ماموستا خالدی اضافه کرد: خدمات دولت و مدیران در بخش‌های مختلف انکارناپذیر است اما انتظار می‌رود خدمات و اقدامات گسترده‌تر و شود بلکه بار مشکلات اقتصادی مردم کاهش یابد.

خطیب جمعه سنندج گفت: رفع مشکلات جامعه و دغدغه‌های مردم نیازمند کار جهادی است و مدیران دستگاه‌های مختلف در خدمت‌گزاری به مردم شب و روز نشناسند.

امام جمعه موقت سنندج همچنین اذعان داشت: مردم نیز باید با حفظ انسجام و تعامل با دولت و دستگاه‌های مختلف، برای گذر از مشکلات و فشارهای اقتصادی موجود تلاش کنند و فریب توطئه‌ها و دروغ‌های رسانه‌های دشمنان را نخورند.

ماموستا خالدی در بخش اول خطبه‌ها به جریان مباهله پیامبر(ص) با کفار اشاره کرد و گفت: کسانی که با دین اسلام و پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان راه مبارزه را در پیش گیرند قطعا با شکست مواجه خواهند شد.

وی به جایگاه ابرار و نیکان در نزد خداوند در روز قیامت اشاره داشت و یادآور شد: اگر می‌خواهیم از نعمات الهی و بهشت برین بهره‌مند شویم باید در ردیف انسان‌های نیک قرار گیریم و دل خود را به نور ایمان نورانی کنیم، چرا که یکی از صفات ابرار، وفاداری به عهد و پیمان با خداوند و بندگان است.