جنگ فرهنگی و اقتصادی راهکار دشمن برای ضربه زدن به نظام است


جنگ فرهنگی و اقتصادی راهکار دشمن برای ضربه زدن به نظام است

آبادان- ایرنا - امام جمعه آبادان به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در 40 سال گدشته اشاره کرد وگفت:دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را برای ضربه زدن به نظام در پیش گرفته است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان اظهار داشت: در جنگ اقتصادی تدوین برنامه جامعه با توجه به تولید داخل و مدیریت قوی برای بهره گیری از سرمایه گذاران خرد و متوسط دشمن را به زانو در می آورد.

وی افزود:توجه به صنایع کوچک باعث ایجاد اشتغالزایی سریع و کاهش بیکاری و رفع مشکلات کشور در بخش اقتصادی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد با مسئولان و افرادی که با کارشکنی مانع سرمایه گذاری و تولید در کشور بخصوص بنگاههای کوچک و زدبازده می شوند برخورد جدی و قانونی شود تا زمینه اشتغال و تولید در کشور رونق بیشتری یابد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به موضوع جنگ فرهنگی و تهدیدهای دشمن در این بخش پرداخت و اظهار داشت:در حوزه فرهنگ شاهد حمله وسیع از سوی دشمنان به سبک فرهنگی اسلامی به منظور تغییر آن هستیم.

وی تضعیف باورهای مردم و تغییر سبک زندگی و سنت های اسلامی را از اهداف دشمن در جنگ فرهنگی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت:دوران مسولیت لطف الهی برای خدمت به مردم است.

امام جمعه آبادان هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت و اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با دولت مردان نکات مهمی را بیان کردند که توجه به آنها بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می کند.

امام جمعه شادگان:هفته دولت فرصتی برای گزارش عملکرد مسئولان است

به گزارش ایرنا امام جمعه شادگان نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای گزارش عملکرد مسئولان و قدرشناسی مردم از زحمات خادمین نظام است.

حجت الاسلام سیدمجید شرفی ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهارداشت:شایسته است دولتمردان ساده زیستی شهید رجایی و شهید باهنر و سلامت نفس و روحیه جهادی آنان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی بر لزوم توجه بیشتر دولت به توصیه‌های مقام معظم رهبری به ویژه در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان تاکید کرد و افزود: استفاده از فرصت باقیمانده برای خدمت، پرهیز از گرفتار شدن در مسائل حاشیه‌ای، در اولویت قرار دادن اقتصاد و فرهنگ، توجه به تولید داخلی از جمله مواردی است که به عنوان کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه شادگان به ضرورت تغییر نگاه به تولید کننده به‌ عنوان رزمنده درجنگ اقتصادی اشاره کرد و اظهار دشت: دولت باید توجه ویژه به

بخش های پیشران اقتصادی نظیر مسکن و کشاورزی داشته باشد.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی