انشعاب غیر مجاز از آب شرب به زمین کشاورزی در دشتستان


حوادث رکنا: رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان از یک شخصی که با انشعاب غیر مجاز این آب را به زمین کشاورزی خود هدایت کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در حالی که به تازگی آب سد تنگ ارم به شهر تنگ ارم وصل شده و قرار است این اتصال، به طور رسمی در هفته دولت توسط استاندار بوشهر افتتاح شود، شخصی، با انشعاب غیر مجاز این آب را به زمین کشاورزی خود هدایت کرده بود.

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان ضمن تایید این خبر افزود: یک نفر از اهالی شهر تنگ ارم، انشعابی غیر مجاز را به خط انتقالی که آب را از سد به شهر می‌برد، نصب کرده و از آب استفاده می‌کرد.

داریوش کرمپور بیان کرد:در مرحله آزمایش خط، موضوع را متوجه شدیم و نسبت به قطع خط و وصل آب به شهر و پیگیری قضایی موضوع اقدام شد.

وی تصریح کرد: تاریخ دقیق این اتصال غیر مجاز مشخص نیست، ولی شواهد گویای آن است که مدت زیادی نبوده، زیرا به تازگی آب در این خط انتقال جاری شده است.

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان افزود: وقتی متوجه شدیم حجم تولیدی آب با حجم دریافتی مطابقت نداردبه انشعاب غیر مجاز پی بردیم.

کرمپور ادامه داد: با حضور پاسگاه منطقه، موضوع صورت جلسه شده و روز شنبه در محاکم قضایی پیگیری خواهد شد.

وی گفت که در انشعاب‌های غیر مجاز، هر سایز لوله، تعرفه جریمه خاصی دارد و بر همین اساس، جریمه‌ها تعیین می‌شود با توجه به اینکه این شخص از لوله شماره سه برای انشعاب استفاده کرده در نتیجه جریمه بالایی پیش بینی می‌شود.

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان تاکید کرد: فردی که این خط را کشیده مدعی است که لوله از زمین هایش رد شده و اداره راه هم به ایشان مبلغی پرداخت نکرده؛ بحث حریم جاده مطرح است و این موضوع باید در جای خود بررسی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟