حمایت از تولید وظیفه همه مسوولان و مردم در این برهه است


حمایت از تولید وظیفه همه مسوولان و مردم در این برهه است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان و مدیران در کنار مردم در راستای رونق تولید و راه‌اندازی چرخه تولید کشور از تولیدکنندگان حمایت و موانع این بخش را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: مسوولان به تولیدکننده به عنوان یک رزمنده نگاه و در صورت مواجهه این قشر مجاهد با مشکلات، باید از او حمایت کنند.

وی افزود: در اسلام سرمایه‌داری معنا ندارد و عدالت اجتماعی مورد تاکید و هدف اسلام است و تمام مدیران باید به گونه‌ای مسائل اقتصادی را مدیریت کنند تا عدالت اجتماعی رعایت شود.
وی ادامه داد: مساله اقتصاد و فرهنگی، موضوع مهم امروز کشور است و باید دولت‌مردان با کار جهادی وارد میدان عمل شوند که در این صورت برکات در جامعه مشهود می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: فرهنگ اساس یک ملت و جامعه است و اگر فرهنگ جامعه از بین برود، آن جامعه مورد هجمه همگان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه اعتدال در امور بهترین کار است، تاکید کرد: نباید برخی کارهای ناپسند در جشن‌ها اجرا شود و همچنین باید از تفریط نیز در برخی امور پرهیز کنیم.
وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: مساجد کانون‌های توحید در اسلام به شمار می رود و در انقلاب ما مساجد محور و کانون انقلاب بود که با توجه به این اثرگذاری باید برای حضور در مساجد اهمیت دهیم.
وی افزود: متولیان باید دقت کنند که چرا جوانان در مساجد حضور کمی دارند و این امر را بررسی و رونق دهند تا جوانان به مساجد جذب شوند.
وی اظهار داشت: متولیان مسجد باید سرآمدان محلات باشند و افراد شایسته و مناسب برای اداره مساجد انتخاب شوند.
نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت نیروی انتظامی و دادگستری آذربایجان‌غربی پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.
۹۹۱۸/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید